Windows Vista Connectie problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Creepy

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2007
Beste Mensen,

Heb een probleem met mijn besturingssysteem en wel, Windows vista Ultimate 64 bit.

Mijn Systeem:
Intel pD 3,4 800fsb
1,5 ddr 1 geheugen 400mhz
Ati x800 pro 256

Vista draai prima hier maar er zitten nog wel wat haken en ogen aan, er moet zeker nog het een en het ander gedaan worden door microsoft.

Het probleem luid als volgt:

Altijd als ik bepaalde paginas bezoek zoals *knip* met de Internet Explorer 7.0, Mozilla firefox of Advanded browser, valt mijn verbinding ff helemaal weg, krijg dan ook te zien pagina is niet toegankelijk. Ook mijn windows live messenger valt uit. Ververs is de pagina *knip* gaat laat vista de pagina weer netjes. Heb dit ook al op meerdere paginas meegemaakt. Heb me al helemaal suf gegoogled, maar kan helemaal niks vinden.

Mischien is er iemand die mij kan helpen, mijn dank is groot

Groetjes

Marcel

*edit mod: de site die je noemt is tegen de huisregels en zodoende verwijderd

Laatst bewerkt door een moderator:
Of het iets met Vista te maken heeft is de vraag. Hoe ben je met het Internet verbonden? ADSL- kabel- of inbelverbinding? Router? Heb je Netwerkverbindingen al nagekeken?

Of het iets met Vista te maken heeft is de vraag. Hoe ben je met het Internet verbonden? ADSL- kabel- of inbelverbinding? Router? Heb je Netwerkverbindingen al nagekeken?

Bedankt voor je reactie.

Ik heb kabel internet 1mb per seconde en zit achter een router van smc, niet draadloos. Ik werk met een image wat ik maak met norton ghost. Heb ook een xp image, heb ik gisteren even terug gezet om te kijken of ik het probleem daar ook tegen kwam en daarop is het antwoord nee.
Daar werkt alles prima, zowel met firefox, ie 7, advanced browser blijft de verbinding tot stand. Mijn verbinding blijft altijd goed werken, leech ook veel uit de newsgroepen en dan blijft het perfect werken, zodra ik met een internet explorer verbinding ga maken, en dan alleen met bepaalde websites knald ie er ff uit!!

Ik zou niet kunnen bedenken wat het zou kunnnen zijn, ook op google kan ik er niks over vinden!!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan