Windows Vista en ADSL

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cova

Gebruiker
Lid geworden
20 apr 2006
Berichten
35
Ik heb sinds kort een nieuwe computer met daarop vista het probleem zit hem nu vooral in internet de ene keer loopt dit vrij goed de andere keer valt ie zon beetje uit heeft nog wel verbinding zegt toegang lokaal en internet maar pagina's laden gaat niet downloaden niet online gamen niet helemaal niks meer als ik dan diagnose en herstel doe komt ie meestal uit op dat ie de instellingen van de lan verbinding opnieuw moet instellen meestal als die dat doet doet ie het weer even goed voor een aantal seconden maar daarna niet meer.

Soms dan is er geen enkel probleem en kan ik uren achter elkaar gewoon perfect internetten. De andere computers die via dezelfde router verbinding hebben, hebben nooit ergens last van hoe slecht die het bij mij ook doet ik heb dit probleem ook nooit eerder gehad op vorige computers met xp ligt dit nu aan vista en zo ja wat kan ik er aan doen ?

M.v.g Arno van Scheppingen
 
Contact opnemen met je provider en vragen om nieuwe software om je modem / livebox whatever in te stellen.
 
hm.. na de zoveelste keer dat ik dit probleem heb lijkt 1 a 2 keer per week een aantal uur voor te komen vond ik een programatje actief dat heete:

mfpmp

bij beschrijving staat: Media Foundation Protected Pipeline EXE
het staan in de windows system32 bestands map

het is een programmatje van windows zelf toen ik het uitzetten waren mijn verbindings problemen in een keer opgelost alles deed het weer op de normale snelheid ??? weet iemand mss wat dit programmatje is en doet want heb hem net weer aangezet maar nu veroorzaakt ie geen problemen en doet de verbinding het nog steeds goed
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan