Windows Vista gebruikers account, HEEELP!

Status
Niet open voor verdere reacties.

ben1203

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 mei 2007
Berichten
1
Hey,

ik heb een mega vervelend probleem ik heb mezelf juist windows vista ultimate aangeschaft en geïnstalleerd. Maar nu heb ik een probleem met men gebruikers account! Ik ben blijkbaar niet aangemeld als hoofdadministrator en kan ik niets downloaden en installeren. Ik zou echt niet weten wat ik heb gedaan, heb gewoon de stappen gevolgd van de installatie en that's it! Als iemand ietsje weet hoe ik dat kan oplossen let me know!
En Jullie zijn natuurlijk bedankt op voorhand!!

Greets Ben
 
Hoi allen,

Volgens mij heb ik een vergelijkbaar probleem;
Ik heb iets verkloot in mijn gebruiksersaccount enige tijd geleden.

Ik ben de enige gebruiker van mijn pc, Windows Vista, en ook administrator.
In het gebruikersaccount beheer heb ik enige tijd geleden het gebruikersaccount ingeschakeld.
Nu staat er overal zo'n tekentje voor wanneer ik handmatig toestemming moet geven.
En dat moet bijna overal voor met downloaden, wijzigen en installeren.
Dat doet het echter niet.

Iedere keer als ik iets moet toestaan, dan krijg ik kortstondig een zwart schermpje. Waar normaliter dan een schermpje waarop ik toestemming moet geven komt, zie ik niks.
Ook als ik iets wil starten waar ik nu geen toestemming voor heb zegt ie: 'kan de opgegeven procedure niet vinden'
Soms zie ik ook onder in mijn taakbalk een achermpje knipperen wanneer ik ergens toestemming moet geven, zodra ik erop klik dan verdwijnt ie (normaliter zou hij dan naar de melding moeten gaan, maar dat doet hij nu dus niet)

Het ***lige is, is dat ik niets in het gebruikersaccount kan wijzigen, omdat ik nergens toestemming voor kan geven.

Ik heb bovenstaande site ook een beetje doorgelopen.
Het lukt me echter niet om een ander account aan te maken, of er iets in te wijzigen op het moment, om het weer aan de praat te krijgen.

Wie o wie kan mij hiermee helpen?
 
Welkom Reuell,

Het is op Helpmij niet toegestaan je vraag in die van iemand anders te stellen. Daarnaast stamt het topic uit 2007 en is niet actueel meer.

Graag je eigen vraag aanmaken :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan