Windows Vista herkent geen netwerkadapter

Status
Niet open voor verdere reacties.

wesselh

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2007
Hallo iedereen, ik heb zojuist windows vista op mijn pc geintalleerd en nou wilde ik internet configureren. Ik kwam er achter (via apparaatbeheer) dat vista mijn netwerkadaptar niet ziet, altans, hij staat niet onder netwerkadapters. Het gaat hierbij om een Belkin 802.11g Wireless PCI Card (lynksis? staat op de adapter in't blauw) Weet iemand dit kan, want als vista de netwerkadapter niet ziet, kan ik niks beginnen :confused:

Laatst bewerkt:
moet je de drivers van je netwerkkaart installeren

Dat heb ik gedaan, maar hij ziet nog niets, ik heb de drivers geinstalleerd toen de kaart er al in zat, en toen zei de setup: schakel de computer uit en doe de adapter erin en start m dan weer op. Maar, hij zat er al in dus ik heb de computer geowon opnieuw opgestart en toen hij eenmal was opgestart ging de setup niet verder, dus wilde ik opnieuw beginnen met de adapter eruit, maar nou zegt ie, je moet de drivers eerst weer verwijderen, maar waar doe ik dat? :(

ik ben niet zo goed in vista maar dat moet je in apperaatbeheer doen ergens in configuratiescherm daar kan je dan de drivers verwijderen door rechtermuisknop op de het onderdeel te doen.

Ik kan niet op dat onderdeel klikken want hij ziet helemaal niet dat er een adapter in zit:(

Ik kan niet op dat onderdeel klikken want hij ziet helemaal niet dat er een adapter in zit:(

ook niet met rechtermuiknop?

misschien moet je systeem herstel doen naar de tijdstip dat je hem nog niet had geinstalleerd:confused:

Hmm, ik heb nu even de router naar boven gehaald en de pc aangesloten aan de kabel., dus even internet. Nu blijkt vista te zien dat er geen drivers zijn geinstalleerd voor de linksys 54g wireless adapter blabla dus volgens mij gaat het lukken, nog even pielen:rolleyes:

Kan geen vista drivers voor deze kaart vinden.
Ook niet op de site van belkin zelf.

Daar kon ik ze zelf wel vinden het is een: wm54g v4 geloof ik:thumb:

De netwerk adapter (Linksys wmp54g versie4) wordt nog steeds niet herkend. Ik heb de drivers van linksys en de drivers van belkin geinstalleerd en ik kan de kaart nog steeds niet terugvinden in het rijtje bij apparaatbeheer. Weet iemand hoe dit komt?:(

Ik heb al veel hierover gelezen op het internet.
Naar het blijkt zijn er voor de wmp54g geen drivers te vinden voor vista.
Ik heb net via linksys site ook gelezen dat die er niet komt.
Dat is voor mij ook balen want ik heb dezelfde netwerkkaart.
Ik heb namelijk niet de mogelijkheid om het via een kabel rechtstreeks aan te sluiten.
De router staat namelijk bij de buurman.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan