Windows Vista Klassieke Aanmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

bvanleeuwen254

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2008
Ik heb een vraag over de klassieke aanmelding van Windows vista.
Ik heb op het internet opgezocht hoe je klassieke aanmelding kan inschakelen, deze tekst staat er dan:

Microsoft heeft in Windows Vista de klassieke manier van inloggen verwijderd.
Je kan niet meer door op ctrl-alt-del te drukken de login krijgen waarbij je de gebruiker en wachtwoord kan intypen. in plaatst hiervan moet je deze optie handmatig instellen.
1.Klik op de Start knop, typ secpol.msc en druk op enter.
2.Blader door Lokaal beleid naar Beveiligingopties.
ga naar eigenschappen van `Interactief aanmelden: Laatste gebruikersnaam niet in aanmeldvenster weergeven" en zet deze op inschakelen.
3.Als je nu uitlogt krijg je een ander login scherm.

Maar bij mij gaat het al bij de eerste stap mis, ik heb het bestand ook geprobeerd te openen met uitvoeren, eveneens geen suc6!

Ik heb Windows Vista Home Prenium, Intel Pentium 4, 512MB intern geheugen!

Oja, voor dat ik weer vragen krijg waarom ik het zo wil hebben, omdat ik het voor mijn veiligheid doet!:p

Al vast thanks:thumb:

klik op de start knop
dan ga je naar uitvoeren
en daar type je secpol........in

Ik zal ff proberen, en bedankt voor je snelle reactie.
Maar waarom moeten die puntjes er achter??
Want ik heb ook al secpol gewoon geprobeert!

is het ook mogelijk om dit te doen zonder aan te melden, kheb problemen met mijn passwoord en probeer dat via de admin op te lossen, maar daar kom ik nu niet in :(

Je moet dan een wachtwoord verwijderaar downloaden, die kan dan je wachtwoord verwijderen, en dan kan je weer in je pc komen als het goed is!

Windows Vista, eigenlijk een cd met allemaal rotzooi!
Kan mijn lievelings spel niet meer spelen omdat de driver niet werkt, pc net een jaar uit!

Ik heb Windows Vista Home Prenium, Intel Pentium 4, 512MB intern geheugen!

net een jaar uit en je kan je spel niet spelen... drivers updaten? misschien werkt dat? en welk spel is het? want met 512MB intern geheugen kan je niet veel spelen XD. vooral niet met vista home premium... want system req voor vista home premium is: 1 GB of system memory XD

over je probleem weet ik niets maar ik dacht help je hier maar ff mee :P

Laatst bewerkt:
dat van dat spel gaat over mijn vaste pc, en die klassieke aanmelding gaat over mijn laptop!
Ik maak PC voor mensen, ik maak zelf PC, en dan is het eerste natuurlijk wat ik doe, een driver bij werken!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan