Windows vista (lag)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dwarflord

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2005
Berichten
33
Ik heb net windows vista geinstalleerd. maar ik heb nu hele kleine schokjes om de seconde weet iemand wat het is en hoe je het kunt verhelpen? ik heb alle drivers voor mn pc al. :thumb:
 
Hoi,

Vista vraagt wel wat van je systeem.

Daarnaast is het nog een beta, dus nog niet helemaal af. (Hopen we maar)

Je kan proberen Vista zo kaal mogelijk te laten draaien, dus geen mooie screensavers, en pictogrammen enz. Dan is Vista wat "lichter"en zou die soepeler moeten draaien.
 
mavaros zei:
Hoi,

Vista vraagt wel wat van je systeem.

Daarnaast is het nog een beta, dus nog niet helemaal af. (Hopen we maar)

Je kan proberen Vista zo kaal mogelijk te laten draaien, dus geen mooie screensavers, en pictogrammen enz. Dan is Vista wat "lichter"en zou die soepeler moeten draaien.

Dankjewel voor het snelle respons, ik heb em inderdaad al zo kaal mogelijk maar nog steeds heb ik het. ik dacht dat er mischien een patch was om dit op te lossen. in ieder geval nog bedankt :D Groetjes Dwarflord
 
hoi,

Je zou eens bij microsoft kunnen kijken. Ik weet niet of er een patch is, maar het kan zijn dat meer mensen hier last van hebben. Als je dat "geluk"hebt, dan is er wel een kans dat daar een patch voor is.

Het kan ook nog zijn dat sommige hardware niet lekker werkt met Vista.
 
Wat zou je willen : een 1. beetje eerlijk / 2. diplomatiek / 3. nog voorzichtiger of 4. een echt recht voor z'n raap antwoord?

Gemakshalve kies ik zelf even voor (4) : ;)
wacht in godsnaam tot de offciele versie uitkomt en ga niet zitten "freubelen", wat koop je ervoor....?
 
Laatst bewerkt:
"Freubelen" kan toch een leuke hobby zijn.

Een OS uitproberen is leuk om te doen. Een normaal werkend OS is geen uitdaging en dan wordt computeren zo normaal.

Dan mag je toch nog wel wat vragen. Misschien weet iemand wat.
 
Laatst bewerkt:
100% mee eens, maar de bij het freubelen horende problemen zijn dan inherent aan dat freubelen.
Vragen stellen over problemen met "toekomstige" software is dan m.i. minder inherent aan dat freubelen en dienen, tegelijkertijd met dat freubelen, zelf opgelost te worden. (Maar goed, da's mijn persoonlijke mening)
 
Laatst bewerkt:
ik zit idd te friemelen en verwachte natuurlijk niet een perfecte versie maar mischien wist iemand hier er iets meer over want ik kon het nergens anders vinden, puntje bij paaltje fraubelen komen problemen bij en daarom zit ik je nu hier te posten. danjewel laters
 
Hoi,

Dan gaat het denk ik verder zoeken worden. Ik weet niks verder.

Ik heb hetzelfde probleem gehad met een versie van toen nog Windows Longhorn, en daar was ook niets tegen het haperen te vinden.

Piel zelf door zou ik zeggen, verander instellingen .(Zorg wel voor een image. Dat bespaard je een hoop her-installatie tijd.) Zoek naar Vista onderwerpen op sites.

Ik draai nu niet met Vista, maar ik zal blijven uitkijken naar oplossingen voor je probleem. :)
 
Laatst bewerkt:
@pasja: e.a.

Als ik aanklooi met linux dan is het geen freubelen, en krijg je zeg maar wel hulp, maar als je Vista probeerd, dan moet je maar verder aanrommelen.

Het is een officiële beta versie. Niet perfect, maar wel een versie die door mensen met" ïnteresse" goed te gebruiken zou moeten zijn. Dat er zaken niet lekker lopen is inherent aan het feit dat het een beta versie is, dan kunnen dingen niet lekker lopen. Dan kan je ook hulp vragen.

Zelf ben ik een zeer beginnend linux uitprobeerder (als hobby), dus elke vorm van hulp is welkom dan.

Dus als men iets meer info/tips etc. kan geven over de vraag over Vista, post het hier.

Edit: Dat ik over Linux begon is niet van belang over de strekking voor mijn verhaal.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan