Windows Vista Loopt Traag?

Status
Niet open voor verdere reacties.
mediaplayer bijv.

verder zijn er nog wel dingen maare zoveel "vreten" die niet.

zie verder voorgaande reactie.inderdaad "vreemd"
 
Wat is traag

Wat loopt traag, de pc, of het beeldscherm.

In het beeldscherm zit 128 mb geheugen.
Ik heb even de specificaties na gekeken op internet.:)
 
Wat loopt traag, de pc, of het beeldscherm.

In het beeldscherm zit 128 mb geheugen.
Ik heb even de specificaties na gekeken op internet.:)

Nou, op HelpMij.nl kan ik vloeiend en zonder problemen naar boven en naar beneden scrollen..

Maar als datgene in mijn contactenlijst op MSN wil doen, gaat het allemaal wat stroef en met haperingen... Hetzelfde is met iTunes..

Verder gaat het maximaliseren/minimaliseren van vensters ook niet altijd even soepel, meestel ook met haperingen.
 
Een CD/DVD openen duurt trouwens ook een eeuwigheid, en als ik een filmpje wil doorspoelen gaat dat ook niet helemaaal naar behoren..
 
Vista traag

Dat MSN van U begrijp ik niet, ik gebruik in msn nog geen 4 mb, U gebruikt in Uw msn wel 50 MB.

Heeft U veel contactpersonen?:)

Slaat U veel op Uw pc op?:D
 
Laatst bewerkt:
Op msn heb ik rond de 460 contactpersonen..
Schrijfruimte is het probleem niet, ik heb deze pc nog maar 3 dagen en hij was in t begin al behoorlijk traag..
 
Je kunt altijd proberen om de C-Schijf (Hoeveel heb je er?) te defragmenteren + controleren, en misschien nog op internet Vista Tweaks zoeken

FlamedoG
 
na 2 dagen al defragmenteren??

Nou wat ik denk is dat hij een laptop heeft gekocht, waarin alles al is geinstalleerd enz., en waarbij geen cd's zitten. De laptop heeft dan een eigen recovery-systeem.

Het kan zijn dat die rommel allemaal door elkaar staat.

En dan nog iets, staan er op het bureaublad niet allemaal *** reclame van ebay tot norton security 60 day trial ofzo? Als je een laptop zo koopt komt er meestal een hoop reclame bij :mad:

Flame
 
die reclame troep zou je dus ook in die lijst van opstarten moeten zien.

zie eerdere post van hem.

maar ja we wachten weer op ts
 
Nou eerlijk gezegd als het mijn laptop was zou ik XP erop zetten, maar dat is in dit geval geen optie. Vista is gewoon te veel mooi en te weinig handig.

Ik zeg: Defragmenteren en Controlen die handel, en dan het resultaat bekijken, ik vind het toch raar, aangezien hij net nieuw is :confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan