Windows Vista Netwerk Fail

Status
Niet open voor verdere reacties.

wimpie2001

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2008
Berichten
26
Allen,

Sinds enkele weken heb ik problemen op 2de computer, telkens hij windows update wilt uitvoeren en opnieuw opstart is er geen verbinding met netwerk (wel met router).
Op mijn andere lan verbinding/Wifi geen probleem. Dus het ligt volgens mij aan Windows Update die niet is uitgevoerd, want deze blijft melding geven telkens bij heropstart dat Windows Update geïnstalleerd kan worden.

Iemand die hetzelfde probleem heeft gehad?

Dan andere optie:
Heb reeds back-up gemaakt, alsook systeemherstelschijf gemaakt. Nu heb ik reeds Prior opstart device als CD-ROM geplaatst maar bij opstarten krijg ik geen meding "press any key to startup from CD/DVD".
Iemand die me kan helpen om pc op andere manier te formatteren/ herinstalleren --> Heb dus wel geen officiêle install CD van Vista mits ze dat er nooit bijleveren.

Thanks,
Wim
 
Voer de update fix eens uit: http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows/troubleshoot-problems-installing-updates#1TC=windows-7

Om te installeren heb je een officiële dvd nodig.
Dus geen herstelschijf.

Als er geen officiële installatiedvd werd bijgeleverd, dan heb je wel de mogelijkheid een image terug te zetten door een F? toets bij opstartem.
Ook kon je bij sommige fabricanten hiernaast een Recovery branden op Dvd's.

Leen een installatieDVD van Vista en installeer die als je wilt herinstalleren.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor info.

Nu heb ik voorlopig een systeemherstel uitgevoerd en Windows Update volledig uitgeschakeld. Zo heb ik terug een netwerkconnectie.
Zou dit dan aan een bepaalde driver of iets dergelijk liggen? Dat de netwerkkaart wordt uitgeschakeld?

Ik probeer alvast de Fix even indien dit van toepassing zou zijn.

Nu omtrent format+reinstall was maar in worst case.

Mvg,
Wim
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zo zou ik het toch niet oplossen.

Ga weer naar Windows Update en installeer e rhandmatig telkens enkele.
Gaat het fout, dan weet je bij welke je het moet zoeken en kan je nader uitzoeken door ze dan 1 voor 1 te installeren.
Helemaal geen Updates installeren lijkt me niet de weg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan