Windows Vista netwerkhardware

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shy-Girl

Gebruiker
Lid geworden
12 okt 2006
Hoi, ik heb een vraag. Ik heb hier op het forum gezocht en ik kom wel vragen tegen die erop lijken, maar een oplossing heb ik er nog niet uit kunnen halen.
Ik heb vandaag Windows Vista opnieuw geinstalleerd, maar nu krijg ik internet niet meer aan de praat. Hij zegt dat er geen netwerkhardware is gevonden. Ik heb bij Vista een cd-rom gekregen met drivers, en die heb ik al geinstalleerd.
Ik weet nu niet verder wat ik nog moet doen. Toen ik de pc voor het eerst kreeg lukte het me wel internet aan het werk te krijgen. Maar nu herkent hij dus helemaal geen netwerkadapter meer, die map daarvan is ook leeg. In het lijstje van apparaatbeheer staat hij er ook helemaal niet bij. Kan iemand mij alsjeblieft helpen? Ik zou niet weten wat het merk van de netwerkadapter is, maar ik heb een Dell Inspiron 530.

Bedankt, en het spijt me, maar voor mij is dit wel moeilijk ik ben nogal een noob wat dit betreft! Ik heb de drivers gedownload en ik probeerde ze te installeren via de constructies die op die pagina staan, maar daar kom ik niet uit. Zou je me hier ook nog mee willen helpen? Vriendelijk bedankt..

Drivers??
Je hoeft er maar een te hebben.
Die van Vista,32 bits neem ik aan.
Even zoeken op de pagina.
Zesde van boven geteld

Laatst bewerkt:
Ik zat blijkbaar weer moeilijk te doen als het makkelijk kan, ik heb inmiddels de juiste driver gevonden en geinstalleerd en internet werkt weer! Super bedankt Palomino!!! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan