Windows Vista Op Andere Taal Zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.
http://www.computertotaal.nl/web/Artikelpaginas/Cursus-artikel/Vista-Wisselen-tussen-talen.htm

Wacht tot Windows Update laat zien dat de update is voltooid. Om nu Windows naar de andere taal te wisselen, klik op Start / Configuratiescherm (Start / Control Panel). Klik dan onder Klok,Taal en Regio (Clock, Language, and Region) op Taal van de gebruikersinterface wijzigen (Change display language). Selecteer tot slot onder Weergavetaal (Display language) de taal waarin u Windows wilt omzetten. Bevestig met een klik op OK. Windows meldt dan dat u moet uitloggen uit Windows om deze wijziging te activeren.

Jah ronnie maar die taal update die ik heb gedownload...dus nederlands staat die er niet tussen bi jdisplay languages....:confused:

75116793bc2.jpg

Je kunt misschien het beste een nieuwe topic starten ,met de vraag : Russische Vista. Wie helpt mij ? Plaats dezelfde screenshot .

Mijn Russisch schiet tekort ;)

Je kunt misschien het beste een nieuwe topic starten ,met de vraag : Russische Vista. Wie helpt mij ? Plaats dezelfde screenshot .

Mijn Russisch schiet tekort ;)

En iemand adviseren tot crossposten??

Er kan hier gewoon verder gegaan worden.

trouwens lijkt me toch duidelijk? Gewoon vista opnieuw installeren. als je niet russisch bent zal je nog niet veel met de russische versie gedaan hebben toch?;)

trouwens lijkt me toch duidelijk? Gewoon vista opnieuw installeren. als je niet russisch bent zal je nog niet veel met de russische versie gedaan hebben toch?;)

ja ma de vraag is hoe iik da moet veranderen als ik de pack download wrm komt die dan niet bij staan ...?

Waarschijnelijk is het mislukt kijk nog eens bij windows update
want als hij er niet tussen staat dan is hij niet geïnstalleerd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan