windows vista op microstar pc?

Status
Niet open voor verdere reacties.

peterjbruins000

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2008
Berichten
156
Hallo,

Ik heb een Microstar PC MT6 MED MT 172, en ik wou wel weten of daar ook Windows Vista op kan, en of er ook ergens een upgrade naar Vista te downloaden is...
Hieronder staat wan info over mijn PC:

2.20 ghz
500 mb ram?
40 gb hdd
dvd speler

meer weet ik niet over mijn PC, want PC Wizard doet het niet.

Mvg,

Peter


P. S. ik wil nergens voor betalen!!!:thumb:
 
je kan het altijd proberen... bij mij doet vista het ook op de meest onmogelijke computer (Pentium3=oud)
voor vista zal je toch moeten betalen.. er zijn geen gratis updates van xp naar vista..
of het je moet het illegaal doen maar dat mag je dan zelf uitzoeken want daar kunnen we je niet bij helpen.. :eek:
 
Vista zal toch allesinds niet vlot lopen vrees ik ofwel moet je echt veel opties zoals aero en dergelijke gaan uitschakelen zodat het zeer licht draait, sowiso zou je dan nog best vista basic(de kleinste/laagste versie) gaan gebruiken omdat deze minder resources nodig heeft.

Ik vrees er in ieder geval voor dat het niet vlot zal gaan draaien, waarschijnlijk lukt het wel om te installeren maar leuk werken zal het niet zijn :confused:

Wat ik zou doen als ik jou was, dat is windows 7 installeren, dit is het laatste OS van microsoft dat nu nog in de testfase zit maar ik heb er nog van niemand problemen over gehoord.

Het zou sneller opstarten dan vista, sneller werken, etc.
Ook minder resources gebruiken dus voor jouw pc zou dat perfect zijn, maar 1 Gb is toch eigenlijk wel een minimaal vereiste alsook voor vista.

Het valt te proberen maar met je huidige pc zou ik bij xp blijven en eventueel een vista transformation pack installeren zodat het eruit ziet als vista :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan