Windows vista opstartpad

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dragonlord

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2006
Berichten
163
ik heb windows xp en vista op een partieite gienstalleerd, maar toen las ik op internet dat je op aparte partitie moest instaleren, dat heb ik gedaan maar nu ben ik de de opstartpad van Windows vista vergeten en ik heb geen cd van windows vista om opnieuwe te instaleren.

ik hoop dat jullie me de opstartpad kunne geven van Windows Vista kunnen geven.:(
 
ik versta je vraag niet goed om eerlijk te zijn vind ik deze ook niet goed geformuleerd.
Als je het opstartpad wilt checken van je OS (en) dan doe je dit:
Start=>uitvoeren=>type "msconfig" (zonder " natuurlijk)=>tabblad "computer opstarten"
dan zie je het opstartpad van je OS.

groetjes
 
ik heb Windows vista geinstaleerd op mijn computer op de c:/ schijf maar daarop heb ook Windows Xp geinstaleerd, later bleek dat ik Windows vista en Windows XP niet samen kan draaien op een partitie dus heb ik weer Xp geinstaleerd op de D:/ Schijf.
als je computer opstart moet ie twee bestuurings systeem weergeven dat hij ook maar allebei Windows XP

later heb ik de Windows Xp op de C;/ verwijdert en nu zegt de computer dat ik maar een besturings systeem heb dat is Windows xp maar dat is niet zo ik heb Windows vista ook op de computer. bij msconfig geeft de geen opstart pad van Window vista

dus mijn vraag was wat is opstartpad van windows vista.

ps:dank je wel voor je hulp
 
Als je eerst windows vista installeerd en daarna XP op dezelfde partitie dan ben je windows vista kwijt. M.a.w. je hebt (zoals ik het lees in jou vraag) nu geen windows vista meer.
 
nee helaas ben ik dat niet kwijt maar. ik voor windows xp een apparte map aangemaakt /windows1 en de windows vista staat op /Windows
 
Hoi !

Instaslleer es VistaBootPro in XP en kijk op ie de Vista Boot Loader vind !

Zo ja, zie je bij het opstarten weer een keuzescherm !

http://www.vistabootpro.org/

Greetz,

Harry.
 
ik heb de Windows vistabootpro gedownload en geinstaleerd, als ik hem wil op starten geeft een foutmelding.
dat programma niet op kan starten, en dat er mogelijke gegevens verloren zijn
 
Hoi !

Tja, dan zou ik opnieuw beginnen.

De map met Vista verwijderen, een nieuwe partitie aanmaken en daar Vista op installeren.

Succes,

Harry.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan