windows vista recovery cd

Status
Niet open voor verdere reacties.

jordie91

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2008
wie weet er waar ik een windows vista recovery cd kan downloaden ??

hij moet gewoon meteen van de cd zelf te draaien zijn dus geen torrent file

de recovery cd maak je met behulp van je eigen computer.
daarom heet het ook recovery....

ja maar je moet er ook eentje van het internet kunnen downlaoden en die kan ik niet vinden en die heb ik nodig omdat mijn laptop er om vraagt !

Nee want deze hoort exact bij jou systeem en kan je geen standaard recovery CD downloaden. Op deze CD staan jou drivers en systeemconfiguratie. Je kan hem hooguit bij de fabrikant bestellen als je hem niet meer hebt of eentje aanmaken zoals Puppie al zegt.

als jij een vista cd key en sticker op je computer heb staan dan kun je elke vista dvd gebruiken.
Vista kijkt naar de sleutel en niet naar de dvd.

maar welk merk laptop is het....als de orginele software er nog opstaat dan is er meestal ook een verborgen partitie waar je recovery op staat.

re:

het probleem is dat hij windows vista niet opstart windows setup niet laad en zelfs in alle f8 modussen zoals safe mode doet hij het niet het enige wat hij aangeeft met memory diagnostic is dat ik de windows vista instalatie cd of de windows vista herstel cd moet hebben en ik heb er geen cd's bij gekrege in de winkel dus wil ik graag de bestanden van internet downloaden
ik heb een acer aspire 5310 maar
de drivers heb ik al want die kan ik gewoon van de acer site downloaden

op de acer staat een herstel partitie.
tijdens het opstarten kun je op f2 of f10 drukken daarna wordt er een recovery uitgevoerd.
Je bent dan wel alle bestanden kwijt die er op staan......
dus een dvd bij een vriend of zo lenen is dan makkelijker....het moet wel een orginele zijn...
een gebrande dvd zal niet werken.

maar die werkt ook niet

f10 niet

en alt + f10 ook niet

daarom moet ik instalatie of recovery cd hebben van windows vista !

dan zul je ergens een originele DVD moeten lenen.
Maar als er geen enkele toets reageert hoe kom jij dan aan de melding ?
Dan is windows al opgestart....anders kan dat niet.....
dus dan ben je de bios al voorbij.
dan heb je ook de gelegenheid om op de f toetsen te drukken als deze opnieuw opstart.

ik kom ook verder als de bios

maar als ik die balk zie waar hij aan het laden is en er komt een muis dan springt ie op een blauw scherm en met memory diagnostic vraagt ie echt om de herstel of instalatie cd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan