Windows Vista SP2 installeren lukt niet!

Status
Niet open voor verdere reacties.

El Nino

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2007
Hallo,

Raar probleempje dat vast heel simpel is op te lossen, maar ik weet niet. Ik probeer windows vista sp2 te installeren....alleen het eerste scherm van de wizard geeft de licentievoorwaarden weer met, als het goed is, het aanvinkhokje daaronder. Die moet je aanvinken om verder te mogen. Gek genoeg is het schermpje echter net te klein om dat aanvinkhokje weer te geven en het lukt me niet om het schermpje iets te vergroten ..... iemand een idee?

Alvast bedankt!

Klik eens met rechts op je bureaublad op een willekeurig punt daar zie je dan staan beeldscherm daar kun je de resolutie instellen van je weergaven ,(vergroten verkleinen)

hmm, nee dat heb ik geprobeerd, maar dat maakt eigenlijk niets uit ... het probleem blijft. Ik heb een plaatje bijgevoegd als bijlage om het te laten zien ...

Iemand nog een oplossing?

Bijlagen

• scherm.jpg
    scherm.jpg
    94,4 KB · Weergaven: 64
Hoi,

sorry hoor maar heb je al gehoord van windows 7??
Het is veel beter en sneller dan vista sp2!
dus ga overstappen zou ik zegge!

Hoi,

sorry hoor maar heb je al gehoord van windows 7??
Het is veel beter en sneller dan vista sp2!
dus ga overstappen zou ik zegge!

Wat heeft dat er nou mee te maken. Wat nou als je wel een legale Vista hebt, maar geen Win 7???

Plaats eens een afbeelding van dat SP2 installatiescherm waar je niet verder kunt

Hoi !

Opstarten van de Vista-DVD zal het probleem verhelpen.

Greetz,

Harry.

heb je hem op de laagste stand gezet? ,Dus de pijl helemaal naar links.........

hoi,

Hierbij een plaatje met daarop het probleem ... resolutie heel laag gezet (idd helemaal naar links), maar dat helpt niets, Ik heb ook geen windows vista dvd (het is wel een eerlijke, gekochte versie); die zat niet in de doos voor zover ik mij herinner.

Iemand nog een tip??

Bijlagen

• scherm.jpg
    scherm.jpg
    95,9 KB · Weergaven: 57
Hoi !

Je kunt in het tekstveld gewoon naar beneden scrollen, dan verschijnt het bewuste vakje vanzelf.

Greetz,

Harry.

java en eventueel adobe flashplayer opnieuw installeren probeer dat eens

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan