Ik zit hier dus met het volgende probleem. De functie automatisch herstelpunten aanmaken wordt niet automatisch gedaan, (terwijl die optie wel aanstaat). Als ik hem handmatig aanmaak word hij wel aangemaakt. Maar als ik de pc laat rebooten zijn de herstelpunten weer weg. En ik kijk dan bij systeemherstel, staan er dan geen herstelpunten.
Wat heb ik gedaan:
automatisch systeemherstel uitgeschakeld en gereboot, en dan weer aangezet. haalt niks uit. En ik heb op google gekeken word ik eigenlijk niks wijzer van, wel vind hij hits van winxp. Ik weet niet of ik daaraan wat heb.
Wie kan mij hiermee helpen.
Specs: OS windows vista home premium (32 bit) voledig geupdate
Acer Aspire E571-C2D
Intel dualcore E6400
Geforce 8800gts 640mb
Geheugen 2GB
500GB
Het komt er dus opneer dat de herstelpunten na een reboot weer weg zijn.
Edit: op een of andere manier werkt de automatsche systeemherstelpnt maken weer. ik ben eens wat gaan *****n met tuneup utilities 2007. als ik nou via rescue center een herstelpunt aanmaak, en ik de pc weer laat rebooten staan de herstelpunten nou wel.
Wat heb ik gedaan:
automatisch systeemherstel uitgeschakeld en gereboot, en dan weer aangezet. haalt niks uit. En ik heb op google gekeken word ik eigenlijk niks wijzer van, wel vind hij hits van winxp. Ik weet niet of ik daaraan wat heb.
Specs: OS windows vista home premium (32 bit) voledig geupdate
Acer Aspire E571-C2D
Intel dualcore E6400
Geforce 8800gts 640mb
Geheugen 2GB
500GB
Het komt er dus opneer dat de herstelpunten na een reboot weer weg zijn.
Edit: op een of andere manier werkt de automatsche systeemherstelpnt maken weer. ik ben eens wat gaan *****n met tuneup utilities 2007. als ik nou via rescue center een herstelpunt aanmaak, en ik de pc weer laat rebooten staan de herstelpunten nou wel.
Laatst bewerkt door een moderator: