Windows Vista Taal !

• Onderwerp starter Onderwerp starter fery
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

fery

Gebruiker
Lid geworden
20 aug 2009
ey
ik wil SP 1 voor vista downloaden maar ik kan het niet in NL vinden en daar door kan het niet ! :confused:
heeft iemand een nl versie van ??
en hoe moet ik me taal engels maken !! :o

Gewoon in Vista de automatische updates aanzetten en het komt vanzelf

1. Vista downloaden is niet legaal dus als je Vista NL wil hebben moet je gewoon naar de winkel gaan of online bestellen maar wij mogen jou niet verder helpen met links.
En wat betreft die updates dat je taalpaketten krijgt dat is niet met Home Premium maar allen met Ultimate zo ver ik weet. Ik heb ze nog nooit gehad op mijn PC en mijn vrouw met Ultimate wel.

1. Vista downloaden is niet legaal dus als je Vista NL wil hebben moet je gewoon naar de winkel gaan of online bestellen maar wij mogen jou niet verder helpen met links.
En wat betreft die updates dat je taalpaketten krijgt dat is niet met Home Premium maar allen met Ultimate zo ver ik weet. Ik heb ze nog nooit gehad op mijn PC en mijn vrouw met Ultimate wel.

:shocked:
@Raymond: TS wil graag SP1 voor zijn (hopelijk legale) Vista. Het advies van MRMUSIC is het makkelijkst; auto update aan en zeker binnen een dag heb je hem in huis.

en hoe moet ik me taal engels maken !!
Waarom zou je dat dan willen doen? Het kan trouwens niet; dan zal je een complete Engelse versie moeten kopen en installeren

Ron

Okay, vermoedelijk verkeerd gelezen maar wat betreft de updates en taalpaketten. Daarvan ben ik zeker dat het hier alleen Ultimate betreft en dit bij Home Premium niet het geval is. Vraag blijft dan natuurlijk welk versie TS heeft.
Want zoals ik het lees bedoeld mrmusic dat of bedoeld hij SP1?????
Ik dacht de taalpaketten en als je dan dus Ultimate hebt hoef je geen nieuwe Vista te kopen maar kan je dat taalpakket downloaden.

Laatst bewerkt:
thxxx dnties :)
met taal bedoelde ik me windows taal!
en is het verstandig om sp 2 ook daarna te downlaoden of scheelt er niet veel ! :D

[...]en is het verstandig om sp 2 ook daarna te downlaoden of scheelt er niet veel ! :D

Dat kan ik niet voor je beoordelen, omdat ik nooit SP2 ergens heb geïnstalleerd nog.
Hopelijk kunnen andere Helpmij-lezers je daar wat over vertellen.

Tijs.

ey dnties

je gaf ergens bij mij aan >>> ( Download en installeer de nieuwste versie (liefst met een WHQL kwalificatie) vanaf de website van het moederbord of de computerfabrikant )
over mijn host controller als je nog weet !
maar is dti dus goed dat ik SP1 heb gedownload! ;)
thxxx

ey dnties

je gaf ergens bij mij aan >>> ( Download en installeer de nieuwste versie (liefst met een WHQL kwalificatie) vanaf de website van het moederbord of de computerfabrikant )
over mijn host controller als je nog weet !
maar is dti dus goed dat ik SP1 heb gedownload! ;)
thxxx

Ik weet het niet meer, maar is dat probleem nu opgelost dan? Misschien beter dat je dan nog even in die andere discussiedraad ook even reageert en dan (als alles ok is) die vraag dan even afmeldt als opgelost.

Tijs.

Maar, als je automatische updates aanzet dan krijg je SP1 en SP2 en alle andere al dan niet belangrijke updates vanzelf binnen! Zou ik zeker doen.
Ik heb SP2 en ik heb er niets van gemerkt. Maar de boel is wel goed up-to-date

Ron

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan