Windows Vista Ultimate NL

• Onderwerp starter Onderwerp starter @xa
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo mrmusic, hier de prestatie gegevens.

Processor: 4.2
Geheugen (RAM) 4.5
Grafisch: 1.9
Grafische weergave voor spellen: 1.0
Primaire vaste schijf: 5.4

Misschien kun je hier wat mee.

Groetjes, @xa.

Precies wat ik dacht, het totaalcijfer 1 wordt dus veroorzaakt door de score van je videokaart.

Maar... dit heeft in principe niets te maken met het trage afsluiten van Vista.
Ook ik had eerst een score 1 door mijn videokaart, maar had echt geen afsluitproblemen.

Ik zou eerder denken aan spyware/adware/malware/virusje o.i.d.

Daar al op gescand??

Windows Vista

Nee die heb ik er nog niet opstaan, die wat ik heb is niet compatibel met vista jammer genoeg. Dus als ik goed begrijp, videokaart er uit en nieuwe halen!! ( liefs met passieve koeling). Welke kaart moet ik gaan kopen want spellen spelen doe ik nooit. Ja en dan dat afsluiten dat gaat nog wat geven, hij sluit nu helemaal niet meer af en moet dit met de knop doen.

Groetjes, @xa.

Wanneer je verder geen spellen speelt en Vista draait verder naar je zin, waarom dan een andere videokaart kopen? Alleen maar om een hoger Vista cijfer te krijgen? Zou zonde zijn van je geld wanneer je zelf nu wel tevreden bent!

En eh... wanneer je met je PC wel aan het internetten bent maar zonder bescherming tegen spyware en misschien ook wel virussen, dan heb je een probleem denk ik.

Hier staat o.a. een anti-spyware programma en nog gratis ook:

http://free.grisoft.com/doc/download-free-anti-spyware/us/frt/0

Windows vista

Hallo mrmusic, ik heb de videokaart vervangen en hier de nieuwe prestatie gegevens. Ik heb ook inmiddels Kaspersky AV er op geinstalleerd, dus dat is al wat om tegen te houden en laten scannen gelukkig zat er nog niets op.

Processor: 4.2
Geheugen (RAM) 4.5
Grafisch: 4.4
Grafische weergave voor spellen: 4.0
Primaire vaste schijf: 5.4

BASIS SCORE IS NU: 4.0
===================

Dit ziet er al een stuk beter uit volgens MS voor de vereiste hardware voor Windows Vista.

GROOTSTE PROBLEEM !!
====================
De pc sluit nu helemaal niet meer af, en als hij het per ongeluk wel doet dan gaat het scherm uit maar de pc blijft door draaien die schakeld niet uit.

Groetjes, @xa.

Windows vista

Hoi, mijn vraag van dat shutdown (sfsluiten) van de pc "Windows Vista Ultimate" is nog niet opgelost. Wij gaan na volgende week verder daar ik op vakantie ben, vandaar dat ik niet kan reageren.

Wat ik wel hoor is dat veel mensen met dat probleem zijn waarvoor word daar door MS niets aangedaan, zij zijn daar toch de verantwoordelijke voor hun producten wat ze leveren want het gebeurt niet alleen met oudere pc maar ook met geheel nieuw geleverde systemen (buurman) die heeft dit ook .

Daar waar hij de pc heeft gekocht kunnen ze hem ook niet verder helpen en is het afsluiten van zijn pc ook een wachtijd van soms wel 15 minuten geen uitzondering, dit is toch tegek voor woorden.

Groet, @xa.

Probeer eens via taakbeheer om de processen 1 voor 1 uit te zetten, ik had ook dat probleem, door aangepaste drivers die nog niet volledig compatobel waren voor vista.
Ik had hardware steken die eerst voor xp was.
na enkele maanden een update gedaan van alle drivers hielp niet, maar een nieuwe clean install met de nieuwste drivers loste dit probleem op.
Mijn pc sluit nu snel in 10 a 12 seconden.
Het is waarschijnlijk ook een programma dat de boel blokkeert.
Dat programma moet je dan herinstalleren of verwijderen of updaten.
Maar dat kan niemand op afstand uitzoeken natuurlijk,

Hoi !

Daar zit een fix voor in 1 van de 2 laatste 2 optionele update's !

Staan hier in een link van @mr.music.

Al zo vaak hier aangedragen....

Gebruik de zoek functie in dit forum !

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan