Windows Vista Updates

Status
Niet open voor verdere reacties.

yoyonumbers

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 aug 2009
Berichten
2
Hallo mensen,

Ik heb de volgende vraag:

Ik heb in 2008 geprobeerd windows vista Service Pack 1 te installeren via Windows Update, dat is toen 2x mislukt zie ik nu bij geschiedenis van updates.
Sindsdien heb ik natuurlijk gewoon met behulp van Windows Updates allerlei andere updates voor Windows Vista geïnstalleerd.

Als ik nu alsnog Windows Vista Service Pack 1 installeer, 'schrijf' ik dan als het ware over deze nieuwere geïnstalleerde updates heen (die wellicht weer updates zijn op Service Pack 1) of laat het installeren van service pack 1 deze updates ongeroerd bestaan?

Heel erg bedankt!

Robert
 
deze updates zal je waarschijnlijk niet opnieuw te hoeven downloaden...

daarnaast is het handig om te weten dat bij een nieuwe update vaak een oudere update inbegrepen zit.

je zal misschien wel enkele service pack 1 updates krijgen
 
ok, dus Service Pack 1 nu installeren, betekent niet dat instellingen die door losse windows updates uit 2009 zijn geïnstalleerd, weer worden teruggezet naar de 'oudere' en dus slechtere instellingen die bij de service pack 1 komen?
 
Het zou kunnen, dat ligt aan de updates die in de SP zitten en welke al geinstalleerd zijn.

Stel dat er een paar updates teruggezet zouden worden, dan is dat nog geen groot probleem. Nadat je SP1 geinstalleerd hebt draai je weer windows update en de teruggezette updates worden weer vervangen door de updates uit 2009

Dan zou dus dit gebeuren:
update uit 2009 --> update uit SP1 --> update uit 2009
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan