Windows vista vraagjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

Beuzer

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2007
Hallo allemaal!
ik heb sinds kort windows vista ultimate 32 bit.
ik heb een soort van probleem, steeds als ik iets wil installeren of bestanden in een belangrijke map wil veranderen, wordt er gevraagt naar de beheerder of dit wel goed is. dan wordt mijn beeld even zwart, klik ik op toestaan, en wordt het beeld weer zwart en dan kan ik weer verder. is er een manier om dit uit te zetten? en hoe moet ik een boot disk maken met vista, met nero is me dit niet gelukt, ook niet met versie7.0.
Alvast bedankt!
oh ja nog een vraag, weet iemand waarik vista drivers kan vinden voor mijn mobo: P4V8X-MX ?

Laatst bewerkt:
Welkom bij Helmpij.nl

Ik heb de vraag verplaatst naar de juiste sektie eventuele antwoorden per e-mail bevatten een link naar de huidige plek.

Hallo allemaal!
ik heb sinds kort windows vista ultimate 32 bit.
ik heb een soort van probleem, steeds als ik iets wil installeren of bestanden in een belangrijke map wil veranderen, wordt er gevraagt naar de beheerder of dit wel goed is. dan wordt mijn beeld even zwart, klik ik op toestaan, en wordt het beeld weer zwart en dan kan ik weer verder. Alvast bedankt!

Het bevestigen en het zwarte beeld kun je uitzetten via:
Configuratiescherm>>Gebruikersaccounts>>Gebruikersaccountbeheer in- of uitschakelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan