windows vista zen geluid lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

burakkill

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2009
Berichten
8
er is een rood kruis bij de geluid maar ik weet niet wat ik moet doen hoe laat ik het weer
werken ik heb windows vista ook nieuw ge instalert maar ineens die geluidt lukte niet ik
dee ales om hem te maken maar het is niet gelukt en er is een rood kruis gekomen
bij de guilds volume ik had eigelijk alemaal dingen gedowlond om het te maken maar het is niet gelukt ik snap niet eerst deet mijn geluid het naar 1 dag deet die het niet toen was er geen rood of geel iets bij ineens deed de geluid niet dus ik probeerde te maken ik ben al 2 dagen bezig en nag steeds heb ik hed niet kunne makenbij die guilds bij aparaten beheer staat er als ik op die geluid druk een geel teken en
high definition audio-apparaat al ik daar op druk komt er Dit apparaat start niet. (Code 10)

Klik op 'Naar oplossingen zoeken' als u gegevens over dit apparaat naar Microsoft wilt verzenden en wilt kijken of een oplossing beschikbaar is. dit komt er dan
 
Laatst bewerkt:
Heb je de moederbord drivers geïnstalleerd na de installatie van Vista?
 
Laatst bewerkt:
Welkom op Helpmij...

Uit je beetje lastig lezen verhaal begrijp ik dat je je OS opnieuw geinstalleerd hebt.
Je dient dan ook je drivers(bijv audio dus)opnieuw te instaleren.
Deze staan op bijgeleverde cd-rom van je moederbord cq merk pc alsmede op de site van de desbetreffende fabrikant.

Wat meer duidelijke info over wat je wel of niet gedaan hebt zou wenselijk zijn.
 
ik heb nuu op instalatie ongedaan maken ge klikt nu gaa ik me computer opniuew opstarten

ik heb geen cd of iets voor de geluid ik weet niet hoe ik dit moet maaken
 
Laatst bewerkt:
er staat dat er geen apparaat voor geluidsweergave geinstallerd zijn en door is een rood
kruis onder
 
Welkom op Helpmij...

Uit je beetje lastig lezen verhaal begrijp ik dat je je OS opnieuw geinstalleerd hebt.
Je dient dan ook je drivers(bijv audio dus)opnieuw te instaleren.
Deze staan op bijgeleverde cd-rom van je moederbord cq merk pc alsmede op de site van de desbetreffende fabrikant.
Wat meer duidelijke info over wat je wel of niet gedaan hebt zou wenselijk zijn.
 
er staat dit aparrat werkt correct maar de geluidt werkt nog steeds niet bij apparaat beheer staat dat de apparaat correct werkt maar de geluid likt niet ik snap er niets van wat moet ik doen om het te latten werken er is nu wel volume op 66 maar geen geluid
raar
 
Gezien je reactie's lijkt het me beter om er even iemand bijtehalen met iets meer inzicht daarin..
En die wij even kunnen leiden....;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan