windows vraagt mij om een apparaatstuurprogramma te kiezen en te installeren...:S

Status
Niet open voor verdere reacties.

sebas4Nijman

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 jul 2010
Hey lezers,

Mijn pc start zichzelf steeds opnieuw op na dat de windows logo (laden) in beeld komt.
Ik had windows Xp en heb er uiteindelijk voorgekozen om nieuwe windows te installeren op mijn pc.
Nou kreeg ik een installatie Dvd voor windows 7.
Na het setup gebeuren komt er een scherm met Nu Installeren als ik daarop klik verschijnt er na enkele seconden een scherm
met Apparaatstuurprogramma kiezen en installeren. (heel vreemd heb ik nog nooit gehad) even later heb ik bij mijn zus zelfde windows geinstalleerd en zij kreeg dit schermpje helemaal niet.

Kan iemand mij helpen en vertellen hoe dit op te lossen is, ik zit echt al heeel lang zonder pc nu en vond echt wel eens weer tijd om mijn eigen pc weer te gebruiken inplaats van tussendoor steeds laptops van familie lenen.

Dus Wat houdt dat in apparaatstuurprogramma installeren en wat moet ik daaraan doen want ik kan niet op mn pc dingen installeren hij gaat niet eens aan, ik kan mijn bureaublad niet zien

I'm begging you all please help me?

Met vriendelijke groet,

Sebastiao:p

dan zou je toch echt even de gehele melding moeten plaatsen.
we hebben namelijk geen kristal bol.
stuurprogramma woord driver bedoeld.
voor welk onderdeel staat dus op dat schermpje.

hmmm..

dan zou je toch echt even de gehele melding moeten plaatsen.
we hebben namelijk geen kristal bol.
stuurprogramma woord driver bedoeld.
voor welk onderdeel staat dus op dat schermpje.

Sorry snap het niet echt het is zo gebeurd, ik stopte mn cd erin het opende er kwam een setup beeld even later een beeld waar ik klikken op Nu Installeren dat heb ik gedaan en daarna schermpje met Apparaatstuurprogramma installeren en dan moet je een apparaatstuurprogramma zoeken op je pc maar heb bijna alles aangeklikt wat aan te klikken was het waren allemaal verkeerde dingetjes.

Ik kom er echt niet uit!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan