Windows-W8woord

Status
Niet open voor verdere reacties.

Freaky Legend

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2002
Berichten
1.407
Een goede kennis heeft zich een 2ehands pc gekocht maar er is een probleem... zodra je pc'tje opstart wordt er bij Windows (2k) een wachtwoord gevraagd en dat kun je niet omzeilen... :confused:

Nou zou ik graag weten hoe je in windows kunt komen...
Methodes om 't wachtwoord te omzeilen, achterhalen, wijzigen zouden leuk zijn om te weten!!!

Hopelijk kunnen jullie ff helpen :thumb:
 
Heb deze vraag al veel zien staan, maar nog nooit een deftig antwoord gelezen als het om win2k gaat.... bij xp bestaat er dacht ik wel een manier.Ik kan je enkel een tip geven (heeft voor mij gewerkt, oh wonder):
Normaal gezien staat er standaard een gebruikersnaam ingevuld. Probeer eens dezelfde naam als pass, zowel met grote als kleine letters. Of voornaam/achternaam.
Of (klassieker) administrator/administrator en administrator/naam.
Probeer eens een half uurtje van deze voor de hand liggende mogelijkheden, als het dan nog niet gelukt is lukt het nooit. Je zou ervan schrikken hoeveel mensen zulkse simpelle combinaties gebruiken. Ik had geluk: van de eerste keer prijs! Wens jullie veel suc6.

Tenzij: waarom vraagt ie het gewoon niet aan diegen evan wie hij het gekocht heeft?


Greetz.
K.
 
Is al hele erge poos geleden, maar dacht dat ik een antwoord op zo'n dezelfde vraag op forum van breekpunt had zien staan. Of 2k was weet ik niet zeker.
 
die gozer woont zo'n 150 km verderop maar me oom woont daar in de buurt en gaat daar vanavond aldus een kijkje nemen... als ik nieuws heb meld ik 't wel :D
 
Ik vraag niet snel of het opgelost is maar vind dit wel een leuk topic zodat ik toch vraag:

En is het opgelost?
 
uhhhhh.... weet ik nog niet :eek:
morgen heb ik zeker meer nieuws dus dan hoor je 't wel ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan