windows werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pieterh60

Gebruiker
Lid geworden
26 dec 2009
Na het installeren van Norton (wat nirt gelukt is) werkt mijn internet, live mail, messenger etc niet meer. Norton kan ik niet verwijderen. Wat kan ik nu nog doen. Ik gebruik windows 7.
Bedankt,

Monique

Ga naar systeemherstel en zet een herstelpunt terug van voor de installtie van Norton.

Windowstoets +r
Voer nu in uitvoeren rstrui.exe in en kies een herstelpunt.
Uiteraard niet onderbreken.

Of geef toestemming aan de Firewall.

Laatst bewerkt:
hij geeft aan dat hij C:\Windows\system32\SystemPropertiesProtection.exe niet kan vinden, wat nu ?

Start eens op in Veilige Modus en zet dan eens een herstelpunt terug.

Hoe heb je Norton proberen te verwijderen?
Gewoon via Uninstall bij de programma's?

Wel een legale Norton die compatible was met Win7?

Laatst bewerkt:
kan je wel gewoon als je computer opstart in je computer anders was het het mischien een truc van iemand en moet je windows weer opnoieuw proberen te instaleren

De computer kan ik wel opstarten. Documenten en afbeeldingen kan ik bekijken

beste is inderdaad om een herstelpunt terug te zetten. zet de pc aan druk geregeld op f8 tijdens opstarten tot hij aangeeft of je in veilige modus wil opstarten.
hier start je mee op dan ga je naar start en voer je dus rstrui.exe in dan krijg je het herstelconsole ervoor en kun je je pc terugzetten naar de "versie" voordat je norton geinstalleerd hebt.

het kan zijn dat dit niet werkt omdat systeemherstel uitgeschakeld is.
mocht het hiermee niet lukken kan er ook een windows 7 in de dvd drive gelegd worden en vanaf cd opgestart worden en dan voor systeem herstellen kiezen (en dan systeemherstel)

dit is de korste klap om de pc weer zo snel mogelijk goed te krijgen.

Uitgaande van een legale, geschikte Norton:
Heb je deze wel goed geïnstallleerd?

Installleer deze daarom eens opnieuw.
Kijk hoe het dan is en verwijder deze dan via programma's, als het niets oplost.
Onderbreek niet, want een installatie kan een geruime tijd duren.

Als ik windows 7 er op nieuw instaleer ben ik mijn mails kwijt....
Deze mails zijn voor mij van groot belang.
En zodra ik Norton probeer te verwijderen geeft die aan dat alleen de systeembeheerder dit kan...

Norton
Download en start de Norton removal tool
Norton Removal Tool verwijdert alle Norton-producten uit 2010/2009/2008/2007/2006/2005/2004/2003 en Norton 360 van je pc. Controleer voordat je verdergaat of je de installatie-cd's of gedownloade installatiebestanden hebt voor alle Norton-producten die je opnieuw wilt installeren. Als je pcAnywhere of WinFAX hebt, verwijder je deze via het configuratiescherm voordat je Norton Removal Tool uitvoert. Ook als je ACT! of WinFAX gebruikt, maak je een back-up v/d betreffende databases voordat je die producten verwijdert.
Volg de aanwijzingen op het scherm
De software kan indien nodig de computer meerdere malen herstarten om het Norton product volledig te verwijderen
Mogelijk krijg je na de herstart extra instructies, voer deze uit.

Uitgaande van een legale, geschikte Norton:
Heb je deze wel goed geïnstallleerd?

Installleer deze daarom eens opnieuw.
Kijk hoe het dan is en verwijder deze dan via programma's, als het niets oplost.
Onderbreek niet, want een installatie kan een geruime tijd duren.

Dan de removal tool van Dorado gebruiken.

Je had bij het installeren van Norton toch niet andere virusscanners of internetsecurities op deze pc staan?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan