Windows Wil niet meer instaleren.

Status
Niet open voor verdere reacties.

wouter ajax

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2007
Berichten
105
hallo, ik heb windows eraf gehaald omdat hij wel heel erg traag werd. ik heb de partie verwijderd en een nieuwe partie gemaakt. daarop wou ik XP instaleren. Dus heb ik die partie geslecteerd en de optie gekozen om daar xp op te instaleren. vervolgens zegt ie dat er nog een andere besturings systeem erop staat wat ik al raar vind omdat ik de partie verwijderd heb en een nieuwe aangemaakt heb. maargoed, dan geeft hij aan om te formateren daar ga ik mee akkoord, hij formateert netjes en kopieert de nieuwe bestanden. vervolgens word de computer herstart en ben ik weer bij begin af aan... dus dat ik weer een partie moet kiezen.... wie kan mij helpen?

Wouter
 
bij de herstart geeft hij denk ik aan om weer van je cd te booten dat moet je niet doen! desnoods haal je de cd voor het opstarten eruit en dan later erin stoppen
 
Heej, Dus... na het formateren van de partie en kopeieren van nieuwe bestanden.. als die dan aangeeft dat hij na 15 seconden op nieuw herstart: De cd eruit halen..? of op DEL drukken en dan weer vanaf de Hard disk opstarten..?
 
Cd eruit halen wat jij hebt voor gesteld kan of anders tijdens het opstarten even snel de bootpriority veranderen zodat hij niet van je cd opstart maar van je hdd:D
 
okee, ga ik dat even proberen.. even weer opnieuw beginnen. Moment! maar... hij heeft toch niks geinstaleerd op de hd..? of de setup gegevens?
 
volgens mij kopieert hij de benodigde bestanden naar je pc en na het opstarten gebruikt hij die bestanden om windows te installeren.

Het is goed dat hij het weer doet !:thumb::D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan