windows wil niet meer starten

Status
Niet open voor verdere reacties.

bennyvdl

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 sep 2009
hallo,

ik zit hier met een klein probleempje, en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

ik heb hier een computer staan met windows xp pro, alleen als ik hem opstart geeft het beeld aan " no sign ". voor dit probleem zich voor deed zo ik de harde schijf verwisselen van 110 gig naar 500, en na dat ik deze had verwisselt zou ik nieuwe windows xp er op zetten maar ten eerste opende de dvd speler niet en kreeg geen beeld meer.

wat kan ik nu nog doen zodat hij weer werkt.

ik hoop snel van een van jullie te horen.

met vriendelijke groet, bennyvdl

Kast openen en alle kabels nakijken en ook de voedingskabel en kaarten, dat no sign signaal komt van het beeldscherm dat geen signaal van de videokaart krijgt

Kast openen en alle kabels nakijken en ook de voedingskabel en kaarten, dat no sign signaal komt van het beeldscherm dat geen signaal van de videokaart krijgt

dat begrijp ik, maar alles zit goed heb de videokaart al 3x vervangen met een nieuwe een alle kabels zitten goed ik zou niet meer weten wat er mis kan zijn.

maar alles zit goed heb de videokaart al 3x vervangen met een nieuwe een alle kabels zitten goed
Snelheid voor een mogelijke oplossing van het probleem,hangt samen met het verschaffen van info ;)

Alles weer in de oude staat terugzetten ook al geprobeerd?

Greetz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan