Windows wil niet meer updaten

Status
Niet open voor verdere reacties.

nightwarrior

Gebruiker
Lid geworden
9 mei 2006
Berichten
41
Hallo,

Sinds enkele maanden wil men windows niet meer updaten. Hij zegt telkens dat er 91 updates klaar zijn om te installeren, en dan klik ik op installeer, maar na een halve minuut komt er: Sommige updates konden niet worden geïnstalleerd (allemaal niet dus). De problemen zijn gekomen toen windows Software distribution service 3.0 begon te downloaden. Hierdoor kon ik niets meer doen, en was ik genoodzaakt automatische updates uit te schakelen. Toen ik ze later terug inschakelde was er niets meer aan de hand. Alleen dat ik dus nu niet meer kan updaten, geen systeemherstel meer kan doen, en dat bij het afsluiten van windows er telkens opkomt: Updates installeren 1 van 91, de computer schakelt zichzelf uit, en dan een halve minuut later staat hij uit, elke keer opnieuw, dus hij installeert juist niets. Wat kan/moet ik doen??
 
Laatst bewerkt:
heb je die Software distribution service 3.0 al verwijderd ? :confused:

aangezien ik hetzelfde probleem ondervind maar nog steeds niet
snap waarom al mijn updates niet kunnen worden geinstalleerd :(

overigens heb ik geen Software distribution service 3.0 gezien
 
Ik heb nog altijd geen manier gevonden om 'Software distribution service 3.0' te verwijderen. Daarom zoek ik hier hulp:).
 
Ga naar de Windows map en zoek dit bestand: C:\WINDOWS\$MSI31Uninstall_KB893803v2$.... Gebruik de uninstaller die in die map zit.....
 
Ik heb het net geüninstalleerd maar tevergeefs, hij wil nog steeds niet updaten.
Nu staat er constant: Windows installer 3.1, en dat kan ik ook niet meer updaten.
Elke keer als ik op installeren duw komt er na enige tijd dit: http://i25.tinypic.com/35btq3o.jpg.
Ik denk dat er een format boven men hoofd hangt:confused:
 
Ok, dat heb ik uitgevoerd, maar nu komen er helemaal geen updates meer:shocked:.
 
Heb je ook "Flush... enz." gedaan?
Als je dat doet wordt de map "SoftwareDistribution" onder Windows gewist en zodra je de update site bezoekt wordt deze compleet nieuw ingelezen...... en alle missende updates opnieuw geinventariseerd en gedownload...
 
Bedankt jongens, mijn probleem is eindelijk opgelost:).
Ik had dit al een paar maanden, maar i.v.m. beveiliging wou ik het wel eens oplossen.
Hoe ik er dus uiteindelijk ben geraakt:
-Eerst die map verwijderen bij windows (staat verborgen)
-dial-a-fix (alles aanvinken+flush Softwaredistribution (nee klikken)).
Ik heb dit wel via een andere site moeten downloaden, want diegene die je had gegeven, daar moest je op betalen.
-Naar microsoft update site gegaan en windows installer 3.1 succesvol gedownload en geïnstalleerd.

Daarna is alles vanzelf gegaan en heb ik 86 updates geïnstalleerd:p

Goed werk jongens, ben tevreden dat dit soort sites bestaat:thumb:.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan