windows word

Status
Niet open voor verdere reacties.

STRIJBOS

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2008
als ik doc. bijlagen open van windowsmail krijg i.p.v. 1 pagina gegevens ook nog een heleboel pagina's met rotzooi.heeft iemand een oplossing hiervoor.b.v.d.

Ik geef toe, het was wellicht een beetje een flauw antwoord van mij, maar zonder dat je een beetje concreter wordt, is het verrekte lastig om in te schatten wat die rotzooi heeft veroorzaakt, m.a.w. iedereen die een poging wil doen jou ervan af te helpen, zal éérst min of meer precies moeten weten waaruit die rotzooi bestaat.

er komt eerst een pagina met allerlei letters en tekens doorelkaar,dan de pagina met de goede tekst en dan weer een heleboel pagina's met tekens en letters .hoop hiermee voldoende info te hebben gegeven.als ik de tekst wil uitprinten dan krijg ik ook een heleboel vellen met de rotzooi.

Laatst bewerkt:
- Wat als je een mailtje aan jezelf stuurt met bijlage?
- Komt het verschijnsel voor bij álle mail + bijlagen ?

alleen de bijlagen die met word worden geopend hebben dit.als ik de bijlagen doorstuur naar mijn dochter dan gaat het wel goed en die heeft ook vista.ik probeer wel hoe het gaat als ik een mail met bjilagen naar mezelf stuur.heb het bericht met bijlage vanaf mijn dochters comp.[hier werd bijlage gewoon normaal geopend zonder rotzooi] naar mezelf gestuurd,maar weer met heleboel rotzooi

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan