windows XBOX?????

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je zou hem maar gekocht hebben op ebay, voor 2500 dollar :D

Maar dit viel natuurlijk wel een beetje te verwachten. Iig dat er problemen waren. Maar waarom kiezen ze er dan niet voor om het uit te stellen en toch door te zetten met de verkoop? Ik denk dat klanten hier niet echt blij van worden en dat playstation zich nu wel even in hun vuistje lachen. Ook denk ik dat een hoop mensen nu heel afwachtend zullen zijn met de aanschaf van dit apparaat. Zeker voor dat geld wat een spelcomputer tegenwoordig kost..

En als je hem als trouwe fan toch al gekocht hebt, ben je hem straks ook nog eens 4 tot 6 weken kwijt. Damn, dat is lang..
 
Verkijk je niet op de prijs hoor, de Playstation 3 gaat straks ook met 200 dollar verlies van de hand, en met die nieuwe Nintendo zal het niet veel beter zijn.
Geen wonder ook, want die apparaten zijn geavanceerd en dus duur, maar als ie voor 500 euro in de winkel ligt, koopt niemand hem meer natuurlijk. Het moet nog wel een beetje een interessant alternatief zijn voor een gewone pc.

Maar maak je geen zorgen, die koring op de hardware verdient zichzelf wel weer terug door games in licentie te uit te geven.0

Toch denk ik dat de PS3 de meest populaire console gaat worden. Er zit tenslotte iets interessants in dat de concurrentie niet heeft... een Blu-Ray drive ipv DVD. Waarom zou je dat willen dan? Nou... Momenteel vechten Sony en Toshiba om de status van 'opvolger van de huidige dvd'. Hoe meer mensen straks Sony's Blu-ray gebruiken, hoe groter de kans dat Toshiba's HD DVD het loodje legt. En hoewel Microsoft zich in het HD DVD-kamp heeft geschaard, heeft de XBOX een normale dvd-speler.

Sony heeft bij de introductie van de PS2 ook hoge ogen gegooid door er een DVD speler in te bouwen ipv een CDROM. DVD spelers waren in die tij d nog waanzinnig duur, en met een PS had je er meteen eentje in huis.

En dan nog iets anders... de PS2 is nog steeds onwaarschijnlijk popolair, dus waarom zou je dan als vervanging een XBOX willen?
Er zijn wereldwijd maar liefst 90 miljoen PS2's in omloop, tegen maar 25 miljoen XBOX's. Zelfs als de XBOX doorslaand succes wordt, blijft Sony met grote voorsprong eenzaam aan de top.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan