windows xp activeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zebraa

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2009
Berichten
5
Hallo,

Wie kan mij met het volgende helpen, (even ter informatie ik werk met een legale versie en een geldige key en licentie en heb hier altijd mee gewerkt en ook altijd de update's gekregen na vallidatie).
Ik had veel problemen met win xp en dacht ik formateer alles en installeer windows opnieuw en daar begint het probleem, ik kreeg aan het einde van de installatie de gebruikelijke mededeling om windows te activeren maar via internet gaat het niet want ik krijg deze mededeling "Volgens onze gegevens is het aantal keer dat u deze productcode kan gebruiken om Windows te activeren overschreden" ik moest activeren via de telefoon, en daar gaat het mis, ik moest mijn ID opgeven (de cijfers die in de zeven blokken staan) toen ik dat had gedaan kreeg ik te horen dat mijn ID werd geaccepteerd en kreeg een nieuwe ID terug, oftewel de cijfers die je weer in de zeven blokken moet invullen mooi zou je dan denken maar niet dus na het invullen kreeg ik steeds de melding dat ik windows moest activeren maar als dat probeert komt de mededeling dat windows als geactiveerd is.Windows start ook niet door, normaal heb je dan dertig dagen de tijd om te activeren nu dus mooi niet, het stopt steeds met de mededeling dat ik moet activeren en als je dat probeerd is steeds het verhaal dat hij al geactiveerd is dit gaat eindeloos zo door. Wat gaat er nu mis? wie kan mij helpen?
 
Laatst bewerkt:
Je kom heel windows niet meer in ?

anders kom ik snel uit bij dees :D *KNIP*
Groetjes!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
zoals mrmusic al aangeeft gewoon microsoft bellen. en geen crack gaan gebruiken als je orginele en geldige licentie hebt
 
Nee ik kom windows niet meer in, de computer start op en bij het welkom scherm is het piep dit product moet worden geactiveerd. einde verhaal dus want nogmaals als je wil activeren komt in dat prachtige blauwe scherm met de bekende sleuteltjes, de bewuste mededeling, windows is al geactiveerd en dat klopt want dat heb ik net zelf daarvoor gedaan..
 
Laatst bewerkt:
Microsoft stuurt je terug naar de leverancier als je een OEM versie hebt.
Wat je kunt proberen, is s'avonds bellen, dan krijg je een callcenter in India aan de telefoon die nergens geen probleem mee hebben, en je de oplossing aanreiken.
Let wel, alleen bij een legale versie.
 
Dit is een legale OEM versie, lekker dan daar schiet ik dus ook niks mee op. Coenraad je hebt het over een callcenter in india, spreken die nederlands dan of gaat dat in het engels?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan