Windows XP Corporate

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hala Madrid

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2004
Berichten
181
Ik heb deze versie van Windows XP geinstalleerd, maar telkens ik opstart moet ik kiezen of ik in Windows XP home of in Windows XP professional wil opstarten. Hoe kan ik dit automatisch in professional doen?

Groeten Sam
 
eigenschappen van deze computer tabjeblad geavanceerd opstart en herinstellingen dan het gewenste besturingssysteem selecteren en het vinkje weg halen voor 'lijst met besturings systemen weergeven'

of je boot.ini aanpassen (verborgen systeem bestand)
 
Ga naar Configuratiescherm-->>systeem-->>geavanceerd-->opstart instellingen en daar kun je zien en instellen wat er opstart.
 
Heb je zowel windows Xp home als professional geinstalleerd ??
Waarschijnlijk niet, het is mogelijk gekomen door een upgrade van windows xp home naar professional, met warschijnlijk verschillende talen.

Wat je kan doen is zoals hierboven/onder beschreven staat, selecteer als je maar 1 besturingssysteem hebt (en dus de andere nooit wilt gebruiken) dit besturingssysteem en zet de tijd op 1 seconde, heb je ook geen last meer van lang wachten.

Wil je wel beide blijven gebruiken, dan moet je dit niet doen, aangezien de selectietijd voor het correcte besturingssysteem wel erg kort word.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan