Windows XP erg traag en fout rapprten komen te vaak tevoorschijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.

fluffyfluf

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2012
Op de laptop is Windows XP erg traag. Internet loopt elke keer vast na meer dan drie tabbladen open te hebben en fout raporten komen onnodig te voorschijn. Ik verzend ze elke keer, maar toch blijven ze maar komen.

Hoi,
je zal toch wat meer info moeten geven want hier kunnen we niet veel mee.

Hallo,

Ik had dit destijds ook op mijn oude pc, ik gok dat er wat omgaat qua files die uw computer hebben beschadigd. Mijn suggestie is: Koop een usb/externe harddrive en zet daarop uw belangrijke gegevens en zet uw computer terug naar aankoop stand. ( Daar bedoel ik mee uw besturings systeem opnieuw installeren ). Het klinkt misschien ver gezocht maar bij mij heeft het uitstekent gewerkt.

Mvg,

Max.

Op sommige forum's zie ik dat ze in de temp folder zitten. Op windows xp kan je dit doen daar start -> run -> %temp% *enter* als ik me niet vergis.

Misschien runtime errors.
Heb je alle updates van xp geinstaleerd.

Zolang TS niet meer info geeft blijft het dus een raadspelletje.

Een aantal aanvullende details:
- Alle updates zijn geinstalleerd.
- Goede virusscanner op de pc.
- Foutenrapport komt tevoorschijn gelijk nadat alle programma's op het bureaublad geladen zijn.
- Een foutcode die weet ik niet uit mijn hoofd. Dat hou je nog van mij tegoed. De andere foutcode gaat over Internet Explorer. Zelf heb ik het rapport al tientallen keren naar microsoft verzonden, maar het probleem blijft.
- Heb ook al Microsft Fix gebruikt, maar dat heeft helaas ook niet gewerkt.
- De nieuwste versie van Adobe Flashplayer staat geinstalleerd op de laptop.
- Er is wel wat weining schijfruime op de laptop.

Hoop dat dit genoeg aanvullende details zijn.

Hoeveel precies is "weinig" schijfruimte ?
Foutcodes naar MS versturen heeft weinig nut, je kunt ze beter hier neerzetten.
Volgens mij ben je in de veronderstelling dat MS de problemen voor je oplost als je het foutcoderapport opstuurt?

Laatst bewerkt:
Oh,in dat geval.
Ik had in het verleden ook problemen met IE 8.
Ik heb daarna Mozilla Firefox geinstalleerd en mijn problemen waren verdwenen.

@ Palomino, is dat niet het probleem ontwijken, i.p.v. oplossen?

Een aantal aanvullende details:
- Alle updates zijn geinstalleerd.
- Goede virusscanner op de pc.

- Er is wel wat weining schijfruime op de laptop.

Hoop dat dit genoeg aanvullende details zijn.

Kan je voor de zekerheid even scannen met Malwarebytes?

http://www.malwarebytes.org/

Laatst bewerkt:
Wat zijn je specs? Als je gewoon minder dan 768 mb ram hebt dan zal ik gewoon meer RAM aanschaffen. En welke processor? Als je pentium 4 hebt kan dat nog net maar als je lager hebt zal ik gewoon een compleet nieuw computer/laptop kopen.

Ik zal de laptop wel even scannen. Dat kan wel een aantal uren gaan duren. Ik heb nog wel een foutcode die ik aan jullie wil laten zien, waar kan ik dat als bijlage toevoegen op dit forum?

Hier is bijlage

Hier kan je bijlage's toevoegen
NWgLC.png

Heb je ondertussen de *.wer 'windows error raport' bestand(en) al gevonden van de vast lopende applicatie?

Mvg,
Matthiee' van MatthiWare

Dit is de foutcode die ik krijg tijdens het opstarten. Teminste als de bijlage succsesvol is geweest.

Laatst bewerkt:
Bijlage is niet succesvol (bij mij toch niet) :\

Steek anders de bestanden die je ging uploaden in een zip-archief dat laat hij wel toe :)

Mvg,
Matthiee' van MatthiWare

Nou moet hij er wel op komen te staan, anders snap ik er echt niks meer van.

Hoe kan je zoiets in Zip uploaden? Hij zij zonet namelijk fout tijdens het uploaden. Uploaden mislukt of iets in die richting.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan