Windows XP gaat héél traag en start abnormaal lang op

Status
Niet open voor verdere reacties.
macsoftwaremac yahoo

Oké,bij deze bevestig ik dat alles nu in orde is en dat de mij toegestuurde Windows XP perfekt werkt.perfekt.Sorry voor de lastige vragen die ik heb gesteld en ik ben blij dat u mij toch nog schadeloos heb gesteld.Jammer dat het bij mij zo overkwam dat ik werd opgelicht doordat ik iets anders toegestuurd heb gekregen dan waarvoor ik betaald had en u was verdwenen he?Mocht het zijn dat u nog last krijgt van politie (wat waarschijnlijk niet zal gebeuren want die zijn toch veel te laks)dan zal ik zeggen dat het al is vergoed oké?
Nogmaals bedankt en mss tot later?

Oké,bij deze bevestig ik dat alles nu in orde is en dat de mij toegestuurde Windows XP perfekt werkt.perfekt.Sorry voor de lastige vragen die ik heb gesteld en ik ben blij dat u mij toch nog schadeloos heb gesteld.Jammer dat het bij mij zo overkwam dat ik werd opgelicht doordat ik iets anders toegestuurd heb gekregen dan waarvoor ik betaald had en u was verdwenen he?Mocht het zijn dat u nog last krijgt van politie (wat waarschijnlijk niet zal gebeuren want die zijn toch veel te laks)dan zal ik zeggen dat het al is vergoed oké?
Nogmaals bedankt en mss tot later?

HE als die jouw heeft geholpen kan die dan ook misschien mij helpen? Ik heb namelijk ook software van hem gekocht en nu ondervind ik problemen met het registreren ervan. maar hij reageert niet meer op mijn mails. heb jij toevallig tel nummer of e mail adres (behalve die yahoo). grt

Ja inderdaad dat was van een zekere Serin = Macsoftwaremac@yahoo.com
Verder weet ik helaas geen ander adres en die yahoo rommel kan je veranderen met de seconde.Succes met kontakteren van deze verkoper.
Groeten

Hiermee sluit ik ook dit topic aangezien het al uit 2007 stamt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan