Windows XP geeft disk boot failure

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo Lange Pier,
...bedankt voor je links. Ik ga ze bestuderen.
Wat je laatste vraag betreft, waarom dacht je dat ik naar het helpmij-forum ging ?
Groetjes,
Souris

waarom wil je geen herinstallatie doen het zou je veel tijd besparen en het is helemaal niet zeker dat het zal werken

Hallo Groentje,
...bij "herinstallatie" bestaat de mogelijkheid dat je bestanden kwijt raakt (denk ik).
Bovendien, "als het niet zeker is dat het zal werken', begin ik er helemaal niet aan...
Groetjes,
Souris

je raakt je bestanden kwijt als je ze niet op een externe hdd zet of usb ik wil je wel helpen om je bestanden te behouden en een herinstallatie te doen het enige dat je nodig hebt is een externe hdd of usb die groot genoeg is en een dvd of usb van 4 gb voor een herinstallatie.

de kans is zeer klein dat je een oplossing vind en een herinstallatie zal je pc weer versnellen.
kom anders in de help mij chat als je wil dat ik je help

Hallo Lange Pier en Groentje,
...ik maak graag gebruik van het aanbod van Groentje on via een chat een oplossing proberen te vinden.
Maar allereerst lijkt het me wenselijk dat jullie beiden, Lange Pier en Groentje dus, tot een vergelijk komen.
Ter voorbereiding van de chat :
1. Ik zet het noteboek naast de Presario om daarmee te kunnen chatten.
2. Welke informatie moet ik paraat hebben.
3. Wanneer zou het schikken.
Ik hoor het graag.
Net nog even gestart. Alleen het opstartscherm met Esc, F2 en F10.
Alles geprobeerd. Dit keer reageerde geen enkele toets. Kennelijk een nieuwe fase ingetreden naar het totale verval....
Groetjes,
Souris

Hallo Lange Pier en Groentje,
...Lange Pier's raad indachtig - Maare, kun je niet iemand erbij halen met wat meer kennis over PC's? - ben ik dus naar een PC-winkel gegaan (die heb je bij ons ook...) die constateerde dat de vaste schijf onherstelbaar beschadigd was en speciaal het boot-gedeelte. Een nieuwe dus. Mijn Presario SR1509NL echter, accepteerde geen nieuwe vaste schijf.
Wat hij wel voor mij kon doen : de files kopiëren naar een externe harde schijf. Dinsdag hoor ik of het gelukt is.
De outlook-files kon hij echter niet kopiëren.
Nu is mijn vraag of het (überhaupt) mogelijk is om outlook-files te kopiëren en zo ja, hoe ?
Voor tips houd ik me ten zeerste aanbevolen en waarvoor alvast mijn hartelijke dank.
Groetjes,
Souris

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan