Windows XP herinstalleren

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoezo kan je niet in je bios komen. wat probeer je om er in te komen. bij sommige mobo's moet je een andere knop indruken. dus wat is je mobo(moederbord)

nou kijk,, normaliter startte ik mijn pc op en dan zag je dus wat voorn pc ik heb en dan hoeveel ram , dat ik op 'del' moest duwen om in mijn bios te komen,, maar nu opeens slaat hij dat over ( als ik op del duw dan gebeurt er niets) en begint hij met een liggend streepje dat flikkert( het moment waarop je op f8 moet duwen om het geavanceerde opstartmenu krijgt)

Gebruik je een USB toetsenbord? Dat kan wel is het probleem geven, als je bios het niet ondersteunt of de ondersteuning ervoor niet is ingeschakeld, dus test is even met een PS/2 toetsenbord.

Nou dit is niet de eerste keer dat ik hem moet formatteren .. en ik heb geen usb aansluiting voor mij toetsenbord dus dat is ook niet van toepassing.. heel vreemd allemaal. kan het niet aan mijn moederbord liggen?

Hoi !

Hoor je bios-beeps ??

Zo niet: kast open, alles loskoppelen van het mobo, ook HDD en geheugen.

Opnieuw opstarten; hoor je nu beeps ?

Greetz,

Harry.

ik hoor de beeps wel.. ook heb ik al meerdere keren alles losgehaald. Maar de beeps zijn aanwezig.

Hoi !

Dan 1 sgeheugen module erin, opnieuw proberen.

Daarna HDD, dan graka, opnieuw proberen.

Hoor je nu nog beeps, even tellen (lang of kort) en hier vermelden.

Tevens het merk bios (AMI - AWARD - Phoenix)

Greetz,

Harry.

ik heb alles gedaan, hoor nu nog maar alleen 2x gebrom maar de beeps zijn verdwenen

Hoi !

Dus: waarschijnlijk is je graka defect !

Leen/koop/steel er een en kijk of je PC daarmee weer op start.

Greetz,

Harry.

bedoel je hiermee de videokaart? ik heb een ingebouwde videokaart en nog een gewone( die ik gebruik) maar de ingebouwde videokaart geeft hetzelfde resultaat

Hoi !

Dat kan niet als je de volgorde hebt aangehouden van m'n post om 17.26 uur.

Na het plaatsen van 1 module en het opnieuw opstarten: hoorde je toen beeps ?

Zo ja, als je dan geen beeps hoort na aansluiting van je graka ligt daar het probleem.

Hoorde je na plaatsing van een geheugen-module niets, had je niet verder moeten gaan maar 'n nieuwe module plaatsen.

Greetz,

Harry.

nou helaas is het wel zo ik heb alles los gehaald en proberen te starten
heb ram geheugen vervangen heb alles gedaan maar doet het nog steeds niet.. misschien dat mijn moederbord naar de ***** is

Hoi !

Dat zou best eens kunnen !

Ik zou 'm eens laten nakijken door de plaatselijke PC-boer.

Als je in de buurt woont mag je 'm hier ook brengen, maar dan wel na woensdag .

Greetz,

Harry.

Nee is goed dan laat ik hem eens nakijken.. nee helaas , je woont niet zo dicht bij mij in de buurt, maar in ieder geval bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan