windows xp home cd maken van product recovery dvd-rom

Status
Niet open voor verdere reacties.

satamorgana

Gebruiker
Lid geworden
28 aug 2011
Berichten
24
Hallo allemaal.

Is het mogelijk om een geslipstreamde cd te maken van mijn product recovery dvd-rom ? (Toshiba satellite 1950.)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Recovery_CD

Ik heb twee parties aangemaakt c en d, op c staat bestuuringssysteem en op d filpjes enzo... Kan ik zonder die kwijt te raken een schone installatie op c schijf zetten ? Met product herstel alleen naar mijn weten niet namelijk, die formateerd de gehele harde schijf geloof ik. Daarom wil ik nu proberen een xp home cd te maken van die recovery dvd-rom.

Ik weet dat het mogelijk is om een bestuuringssysteem te installeren op c partie zonder de d partie te verwijderen, maar ben niet zeker of dit ook opgaat voor een laptop die een voorgeinstaleerd bestuuringssysteem heeft. in verband met verborgen systeem /herstel- en antwoordbestand(en)? Bovendien wil ik niet alle updates en pathes steeds opnieuw dowloaden, duurt uren..!


Alvast bedankt voor het lezen.

Vriendelijke groet.
 
Van een recovery terug naar de originele install. Ik heb het nog nooit gezien en kan me ook niet voorstellen dat zonder meer mogelijk is. Indien in het bezit van een geldige key, zou je een XP installatie kunnen downloaden en deze met XLite slipstreamen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan