WINDOWS XP home extreem traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maud

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2004
Berichten
29
Na een totale crash van het systeem 9 (o.a. een kapotte video kaart en meldingen dat een van de 2 hd niet mer goed werkte). Ben ik er in geslaagd om XP opnieuw te installeren. De installatie zelf deed er al meer dan 8 uur over en sindsdien werk xp uitermate traag en lijkt er geen beweging in te komen.
XP geeft aan dat de kapotte hd niet kaopt is en formateerd hem ook gewoon.

HEEFT IEMAND DIT EERDER MEEGEMAAKT en zoja weet je dan ook de oplossing. De pc is zo traag geworden dat ik no niks anders heb geinstalleerd als xp home.
Een nieuwe installatie lijkt een optie maar ik ben bang dat het probleem dan niet is opgelost.

Of zie ik het verkeerd. Overigens is het een legale versie van xp met orgineel cd-key.
 
Koppel de tweede HDD, die kapot zou moeten zijn eens los en kijk hoe het systeem dan werkt.
Welk programma geeft trouwens aan dat de harddisk kapot zou zijn?
 
Geplaatst door maestro12
Koppel de tweede HDD, die kapot zou moeten zijn eens los en kijk hoe het systeem dan werkt.
Welk programma geeft trouwens aan dat de harddisk kapot zou zijn?


2de HD is reeds uit het systeem verwijderd en draait niet meer mee. Via een download vn de site van maxtor een programma gedownload ( powermaxtor) waarnee je de schijf kunt testen en formateren. Schijf is ruim 4 jaar oud dus dan kan die wels eens kapot gaan lijkt mij.

Overigens heeft deze kapotte schijf altijd als master gediend. De andere schijf heb ik nu volgens de instructies op de schijf master gemaakt. De jumpers staan dus goed. Volgens het programma powermaxtor werkt deze schijf ook goed.
 
Voor de zoveelste keer windows xp opnieuw aan het installeren ( duurd nu al meer dan 4 uur) Krijg de volgende foutmelding:

"INF Installatiefout. Reden: De ingang is ongeldig."

Wie weet wat dit betekent.

Volgens setup duurt de installaie nog 13 minuten en is het bezig om onderdelen in het register op te slaan.


Alle hulp en/of suggesties zijn welkom
 
Ik heb everest nu genstalleerd. Ik zie niet zo snel of er fout meldingen zijn.

Krijg de melding (waarschuwing): De juistheid van de DMI data kan niet worden gegarandeerd.

en nu?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan