Windows XP home lookt telkens vast.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Djones

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2006
Berichten
17
Ik heb een officiele Windows XP versie geinstalleerd, maar helaas bleek mijn licensie al te vaak gebruikt te zijn.
Nou, na enig zoekwerk had ik een patch voor de Windows Activatie gevonden en alles leek perfect te lopen.
Maar sinds enkele weken houdt mijn systeem er gewoon mee op, op een bepaald moment.
Dan staat ie helemaal stil en het enige wat ik kan doen is herstarten.
Ik heb tal van optimizers eoverheen gegooid en al mijn systeem problemen opgelost en voor de rest zou alles perfect moeten zijn, maar toch blijf ik dit probleem hebben.

Is er misschien een manier hoe ik erachter kan komen waardoor Windows precies vastloopt?
Kan ik dat zien in eventviewer?
Zoja, hoe en is dit ook te verhelpen?

Alvast bedankt.
 
Heb je die licentie op meerdere pc's gebruikt of alleen op de uwe?
 
Op 2 Pc's, maar ik had een nieuwe computer gekocht dus ik dacht die licensie ook voor deze te kunnen gebruiken, maar dat ging dus niet meer.
 
Je kan maar een licentie gebruiken per pc.
Je kan telefonisch proberen te activeren en een goede uitleg geven over de omstandigheden en dan zal blijken of ze u verder helpen.
 
Je kan maar een licentie gebruiken per pc.
Je kan telefonisch proberen te activeren en een goede uitleg geven over de omstandigheden en dan zal blijken of ze u verder helpen.


Dat had ik geprobeerd, maar ik kreeg zo'n stug figuur aan de lijn, dat het totaal geen zin had.
Blijkbaar is dat de manier waarop Microsoft werkt, maar dat was voor mij de reden om meteen maar een patch te zoeken.
Ik heb altijd legale versies van Windows gehad, maar nu was toch echt de maat vol!

Maar mijn vraag is ook eigenlijk of ik nu zonder Windows opnieuw, dan wel legaal of niet te installeren, mijn probleem kan oplossen?
 
het is altijd mogelijk.
maar u bent in overtreding en hoe het wel moet mogen via een crack mogen we hier,
ook niet zegen wegens de huis regels.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan