Windows XP instaleren; blijft hangen bij: apparaten instaleren

Status
Niet open voor verdere reacties.

mkiller

Gebruiker
Lid geworden
24 jul 2009
Ik heb vandaag een nieuwe hardeschijf gekocht van 750 GB met sata 1 aansluiting omdat mijn oude van 80 GB kapot was. maar als ik nu windows xp er op wil instaleren blijft hij hangen bij apparaten instaleren, hij hangt daar nu al voor een uur en er schiet niks mee op. de vakjes rechts onderaan gaan nog wel door en de info over XP rechts draait ook nogsteeds door.

Mijn computer is zeer geschikt voor windows XP en dat stond er ook al op.

Mijn dank is groot als jullie mij raad kunnen geven over wat ik er kan tegen doen, want ik heb mijn computer echt nodig ! :confused:

B.V.D. Marcel

Laatst bewerkt:
ja laatmaar nu ik heb het al gefixt :D

ik heb hem gereset en niet via Xp cd opgestart, gewoon door late lopen, en hij ging verder waar hij was.. maar dit keer ging hij wel VERDER :D

Groeten Marcel

Dat is normaal: Wordt er een apparaat gevonden waar (driver-)problemen mee zijn, dan worden die bij de volgende poging tot installatie overgeslagen, omdat de XP installatie bijhoudt tot hoever hij gekomen was met de installatie.

Mooi dat je er nu verder mee gekomen bent. Kijk wel even goed na of in Apparaatbeheer nu alle apparaten werken, en er dus geen met een rood kruis of met een geel uitroepteken staan genoteerd (Start -> Uitvoeren -> devmgmt.msc)

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan