Windows XP installatie vast.

Status
Niet open voor verdere reacties.

bisopn

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2008
Berichten
642
ik heb na het installeren van een pepaalt programma ineens dat mijn vaste ip adres eruit gehaalt wordt. (DHCP server in router staat uit)
nu het opnieuw opstarten van windows, en het invoer scherm voor wachtwoord./ kan ik de muis en toetenbord (numlock) niet hebruiken. de computer zit vast. (gister)
ik heb vandaag windows cd er in gedaan en enter voor installeren en dan R voor repareren.
als ik dit doe lijkt het allemaal goed te gaan. maar bij het instellen van de tijd enz.. zit de computer weer vast.
na weer opnieuw R voor repareren te doen zit de computer weer vast maar dan op een andere plek. de plek over (toch doorgaan) iets van mijn tv kaart.
die die eerste keer gewoon daar verder ging.
ik maakte mijn pc-kast open en zie in de CPU cooler een dikke laag stof tussen die coolvinnnen.
is dit het probleem of is er een virus.
het rare is dat het niet op de zelfde plek met repareren vast loopt. dus lijkt het de stof te zijn, of toch virus.

veilige modes wilde ik ook al eerder proberen. maar bij die optie starte de computer automatich elke keer opnieuw op. dit hat ik al eerder...

:confused:
 
Diie stof in je koeler is sowieso een probleem, die eerst maar eens (voorzichtig) schoonmaken.
Nu draait de boel in no-time warm
 
ik heb de stofsuiger in die cpu cooler en vin gezet. Cooler zelf tegen gehouden. maar ik krijg nog dat ik geen muis heb en numloc niet reageert.
- als er staat bestanden copieeren. (in het blaauwe scherm) heb ik nog een werkende numlock als ik die indruk gaat het lampje uit. of weer indruk weer aan.
maar na dat de computer dan opnieuw opstart zoals normaal (moet) en in de windows setup zit kan ik de muispijl niet bewegen. en ook numlock doet het niet.
ik denk dat ik de schijf er maar uit moet halen anders en op een andere computer backupen. en dan helemaal opnieuw installeren.
heb ik een virus. dit lijkt er wel op.:shocked:
 
even voor mijn duidelijkheid je hebt tot nu toe alleen maar geprobeert te repareren toch ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan