windows xp installatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

dennuz1989

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 mei 2007
Hallo,

Ik heb een vraagje.....

Hoe kan ik mijn installatie stoppen? De installatie om windows xp opnieuw te installeren?
Hij werkt niet meer omdat de stroom was uitgevallen en mijn cd moest ik eruit halen. Toen ik deze liet vallen was die stuk en hij werkt nu niet meer. Weet iemand misschien hoe ik dus die installatie kan stoppen??

Alvast heel erg bedankt.

Vriendelijke groet,

Dennis

Nu ben je alles kwijt omdat je zeer waarschijnlijk al geformateerd hebt. Je moet nu een nieuwe windows cdrom in handen zien te krijgen. Installatie stop je door de stekker uit het stopcontact te halen andere manier is er niet. Nu een Windows cdrom zien te bemachtigen, succes ermee.

Hoi !

Opstarten van een Win98-floppy, fdisk intrommelen, kiezen voor partitie vewrijderen, logische partitie maken, formatteren, klaar !

Nu is je HDD schoon en klaar voor een nieuwe installatie.

Greetz,

Harry.

Hoi !

Opstarten van een Win98-floppy, fdisk intrommelen, kiezen voor partitie vewrijderen, logische partitie maken, formatteren, klaar !

Greetz,

Harry.

Volgende vraag die je kan verwachten: Hoe installeer je dan XP met een kapotte CD

Volgende vraag die je kan verwachten: Hoe installeer je dan XP met een kapotte

Met een kapotte cd,gaat dat niet lukken,je zult een goede Xp ergens vandaan moeten halen!

Hoi !

Greetz,

Harry.

werk dit ook als er een scsi hdd in de kast aanwezig is die tijdens installatie van XP niet gezien wordt, ook tussendoor met F6 drivers installeren werkt niet.

alvast bedankt.

Hoi !

Als er een HDD gevonden wordt, wel degelijk !

Maar eh...staan je bios-instellingen wel goed; d.w.z. dat je scsi-schijf wel is ingesteld als bootable ?

Meestal heb je een extra-bios, net zoals bij raid, is mijn ervaring.

Kijk es in je MOBO-manual !!

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan