Windows XP installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

fersen

Gebruiker
Lid geworden
29 sep 2005
Berichten
74
Ik had Windows XP op mijn pc geïnstalleerd. Helemaal voor elkaar.

Vervolgens kreeg ik een vraag na het opnieuw opstarten om mijn wachtwoord in te voeren.

Terwijl ik zeker wist dat ik geen wachtwoord had gebruikt.

Na 3 keer sloeg het apparaat op tilt en kwam ik niet verder.

Nu zit ik met het probleem dat ondanks dat ik in DOS dingen aangepast heb maar nu helemaal niet meer verder kom doordat die zegt dat er iets mis is met dfe D.M.I.-pool.

Waar zou het aan kunnen liggen en is er misschien een truc om via één of andere opdracht of programma de hele computer te formatteren zodat ik nogmaals de XP kan installeren.
 
heej,

ik weet niet zeker of je hier wat mee kan maar het DOS commando voor het formateren van een HD is:

format C:

:thumb:
 
Functietoets via F10

Kan ik via F10 hem stil zetten omdit commando in te tikken of via de Delete-toets.
 
Hoi !

DMI staat voor: Desktop Management Interface !

Heb je de HDD wel gepartitioneerd en geformatteerd eer je XP ging installeren ?

Dus opnieuw beginnen: opstarten van de XP-CD, kiezen voor installeren.

Daarna kiezen voor: de C-partitie formatteren als NTFS, en XP installeren.

Greetz,

Harry.
 
Of je hebt een XP cd die niet bij deze pc hoort, of je hebt de dmi zelf veranderd.
Dmi zit vaak vast aan merk computers zoals dell die hun pc dan bv de naam DellPc
en soms een universeel uniek id, en hun bijgeleverde OEM cd controleerd dit zodat er zonder activatie geinstalleerd kan worden.
 
D.M.I. zelf veranderd denk ik

Dat is volgens mij het probleem dat ik de partities van de HDD en de D.M.I. zelf gewijzigd heb om voldoende ruimte te creeëren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan