Windows XP Installie herstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

joelxxl

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2010
Hee iedereen,

Ik werk nu met windows 7 maar door sloomheid wil mijn windows XP installatie weer herstellen. Alleen als ik de CD boot bij opstart en zeg ''Een XP Installatie herstellen'' krijg een MS Dos met C:\> Te zien. Kan iemand mij vertellen wat ik daar moet invullen om mijn installatie terug te krijgen?
Mijn Windows XP Staat nog wel in mijn computer in C:\>Windows.old

Groeten.

Laatst bewerkt:
Even wat meer info aub

- hoe heb je Win 7 geinstaleerd? Naast XP, als upgrade van XP of schone installatie?

Even wat meer info aub

- hoe heb je Win 7 geinstaleerd? Naast XP, als upgrade van XP of schone installatie?

Ik heb hem als aangepaste installatie geinstalleerd op hardeschijf C en Windows XP staat er nog op dus waarschijnlijk, schone installatie

Als "aangepaste" installatie? Wat bedoel je daar precies mee?
En op de C schijf? Stond XP daar niet op dan?

Als "aangepaste" installatie? Wat bedoel je daar precies mee?
En op de C schijf? Stond XP daar niet op dan?

Als je begint met het installeren van Windows 7 staan er 2 opties: Standaard installatie of Aangepaste installatie. Ik moest aangepaste doen omdat ik een Nederlandse computer heb maar de installie CD engels is. De installatie was verder geen probleem en ja Windows XP stond ook op C: Wat ik dus dacht is dat Windows 7 hem overschrijft wat dus niet gebeurde. Wat gebeurde was dat Windows XP De naam Windows.old kreeg op de C schijf

oke de eerste stap van ren windows windows.7 lukt me nog maar daarna krijg ik al dit: the syntax of the command is incorrect

Misschien komt dit omdat ik het verkeerd intyp? wat moet ik precies neer zetten op de plekken waar Vista staat?

Laatst bewerkt:
@ joelxxl

Het is niet de bedoeling om na een paar uur je topic weer te bumpen. Als je geen antwoord hebt gekregen kun je het over 24 uur weer eens proberen.

@ joelxxl

Het is niet de bedoeling om na een paar uur je topic weer te bumpen. Als je geen antwoord hebt gekregen kun je het over 24 uur weer eens proberen.

Okee sorry, maar het eerste is nu wel op gelost de map Windows heet nu Windows.7
Alleen bij stap 2, waarbij ik de program files moet bewerken naar Program Files.7, zeg hij:
The syntax of the command is wrong. Hoe kan dit?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan