Windows xp installleren lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk nu te begrijpen waarom je maar 1 driver voor het tekst-gedeelte (=F6) gedeelte vanuit die ene map kon integreren via nLite:
Er staat namelijk in die uitgepakte map maar 1 .INF (="Setup"-)bestand, waar 8 opslag-apparaten worden genoemd waar precies 1 driver voor gebruikt wordt (niet 8 verschillende). Dus 1 opslag-apparaat selecteren in nLite betekende in dit specifieke geval dat je de driver + instellingen van alle 8 opslag-apparaten in één keer geïntegreerd hebt in de XP installatie-cd.

Fijn dat het gelukt is. Graag nog de vraag op Opgelost zetten, dus klikken op "Vraag is opgelost", in het vakje "Status van de vraag", rechts onderaan deze webpagina.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Ik denk nu te begrijpen waarom je maar 1 driver voor het tekst-gedeelte (=F6) gedeelte vanuit die ene map kon integreren via nLite:
Er staat namelijk in die uitgepakte map maar 1 .INF (="Setup"-)bestand, waar 8 opslag-apparaten worden genoemd waar precies 1 driver voor gebruikt wordt (niet 8 verschillende). Dus 1 opslag-apparaat selecteren in nLite betekende in dit specifieke geval dat je de driver + instellingen van alle 8 opslag-apparaten in één keer geïntegreerd hebt in de XP installatie-cd.

Fijn dat het gelukt is. Graag nog de vraag op Opgelost zetten, dus klikken op "Vraag is opgelost", in het vakje "Status van de vraag", rechts onderaan deze webpagina.

Tijs.

Ik wil je ook even bedanken omdat ik hetzelfde probleem had. Ik had een aangepaste versie van xp prof sp3 gemaakt met nlite maar hij wilde het niet installeren, na lang zoeken hier en daar bleek het dat aan mijn sata drivers lag, maar door jouw rar bestandje kon ik ze simpelweg gewoon slipstreamen en lukte het perfect, bedankt :thumb:

@Koen1989: Fijn dat het jou ook geholpen heeft. :thumb:

Algemeen: Ik heb nog eens uitgezocht hoe je meerdere apparaten vanuit 1 drivermap kunt integreren met nLite: Tijdens het integreren van drivers ("Invoegen") kun je aangeven "Multiple driver folder". Selecteer de map waar de drivers zijn uitgepakt, druk knop Alle, druk Ok, en dan kun je (met de Ctrl-toets vastgehouden) met de muis alle drivers uit die folder aangeven die je wilt integreren.
Dit werkt ook als in die map effectief maar 1 driver staat die gebruikt wordt voor ondersteuning van meerdere apparaten zoals in deze discussiedraad handig/nodig was (=alle SATA AHCI Intel Matrix Storage drivers integreren).

Tijs.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan