Windows XP Kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aardappelpap

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2009
Beste mensen,

ik typ dit bericht op een MacBook Pro en zou op deze laptop graag Windows XP hebben staan. Nou, dit is mogelijk via Bootcamp zoals sommigen van jullie zullen weten. Nu vraag ik mij enkele dingen af.

Ik zou graag een Windows op mijn MacBook hebben om enkele spelletjes te kunnen spelen. Ook programma's zoals Acces zullen hier in de toekomst op geïnstalleerd worden. Wij hebben thuis ook een oudere computer staan waar Windows op staat. Hier vind ik spijtig genoeg geen cdtje meer van terug. Deze computer is dringend toe aan een herformattering. Nu is mijn vraag of het mogelijk is om met 1 nieuw aangekocht Windows XP cdtje dit besturingssysteem te installeren om mijn Mac maar kan ik hier ook mijn oude pc mee herformatteren?

Alvast bedankt

Nick

PS: Hoeveel moet ik ongeveer neerleggen voor een Windows XPtje?

Xp voor mac dat zal gaan met een orginele versie inclusief sticker.
en gebruiken voor een herinstallatie gaat ook mits je het nummer gebruik wat op de oude computer staat.
je kunt het nieuwe nummer niet op 2 computers installeren.
XP kosten rond de 100 euro

Hoi !

Officieel mag een stand-alone versie van XP niet meer verkocht worden !

Dus, kijk uit wqat je koopt, er wordt momenteel veel illegale bende voor " echt " verkocht.

Greetz,

Harry.

Wablieft, 100 euros!

"herinstallatie gaat ook mits je het nummer gebruik wat op de oude computer staat."​
Is dat die sticker die aan de computerbak hangt? : )

ja 100 euro.
en ja de sticker die op je behuizing zit.

Is dit het geld waard denken jullie? Mijn oude computer kan geen Vista en zeker geen 7 aan vrees ik.

is het je waard om xp op de mac te zetten....zo ja dan heb je de cd en key nodig.
en dan kun je die cd ook gebruiken voor een herinstallatie op je andere computer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan