Windows xp lijkt niets meer te willen/kunnen installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

annes3004

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2006
Berichten
2
wie o wie kan mij helpen, wordt op het moment helemaal gek ben al 3 dagen bezig m'n computer te redden.

Volgens mij zitten er een stuk of 30 virussen op mijn computer. Ik krijg een melding rechtsonder aan bij de tijdbalk "windows security center has detected spyware/adware infection! It is strongly recommended to use special antispyware tools to prevent data loss"deze melding wordt aan gegeven met een rood rondje en een wit kruis er in.
Deze melding staat ook op mijn bureaublad weergeven en ik kan het bureaublad ook nie tmeer wijziging in een leuk plaatje ofzo.
Ik heb alles geprobeerd, adaware spybot , op het moment een gratis virusscanner maar niets lijkt te helpen.
Hb ook gauw nog sp2 gedownload (en geinstalleerd in veilige modus) want die bleek er nog niet op te staan. Nou geeft mijn pc aan dat er updates zijn, deze kan ik alleen nie tdownloaden. Ik heb norton 2006 aangeschaft pc kan deze niet installeren omdat de handtekeing niet geverifieerd kan worden. Spybot wil op het moment niet meer werken. De norton firewall zelfde probleem met handtekening. Als ik naar de hulp site van norton ga dan moet ik een "active x" programma downlaoden doet ie niet want het is een onbekende uitgever. Heb via sites geprobeerd dit te verhelpen maar dat lukt ook niet.

Kan iemand mij helpen???? want ik wil het probleem graag oplossen zonder mijn pc te formatteren.
:(
 
installeer in veilige modus AVG eens, de gratis versie, van grisoft, en Ad-Ware van lavasoft, ook de gratis versie. scannen, misschien dat 't helpt....

Succes!
 
dit is een bekend probleem ... spyware als Errorsafe - Spykiller - AVGOLD
en daarop SP2 geinstalleerd ... dit is echt om problemen vragen ...
waarschijnlijk ontbreken er nu een paar belangrijke systeembestanden : zie handtekening niet geverifieerd meldingen enz ...
de IEFIX zou al een deel moetten helpen ... maar ik zou toch even jouw harde schijf in een andere computer laten scannen, de Smithfraud problemen lijken me toch wel een van de moeilijkere om te verhelpen ... daar de hele installerboel niet meer werkt ...
probeer eerst deze fix eens op je pc te zetten en uitvoeren : www.hitmanpro.nl/iefix.exe
en probeer dan nog eens te installeren ... verwijder dan zo snel mogelijk de spyware van je pc ...
 
Nou het is volgens mij gelukt hoor!

hij wil weer norton installeren etc. bedankt voor jullie tips heb er veel aan gehad!. Vooral serverdude heb me goed opweg geholpen.

tnx! :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan