windows xp lite installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

rene1980

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2004
en alweer een vraag van mij :o

ik heb hier nu windows xp lite cd en nu wil ik deze installeren op een wat oudere computer.

lite heeft zegmaar wat minder mogelijkheden, en alleen het puur nodige is er op gelaten.

Maar nu wil ik dus zorgen dat eerst alles van de computer af is dus zodat ik met een hele schone installatie kan beginnen.

de cd is een iso bestand, kan ik dit idd gewoon gebruiken als installatie? of pakt de computer dit niet?

en heeft er iemand een "makkelijke" uitleg over hoe ik te werk moet gaan met schoon maken van de pc, en daarna installeren van lite xp

hier staat alleen niet bij hoe je je pc moet schoonmaken. of wordt dit automatisch gedaan bij installatie van nieuwe xp?

Correct me if i'm wrong, maar als op de cd alleen 1 iso bestand staat, dan gaat het niet werken hoor.

Van een iso bestand kun je volgens mij niet booten.

Heb je deze cd zo zelf gemaakt? Lijkt me dat je de iso op je harde schijf moet zetten en dan een image van die iso moet branden. Dan krijg je allerlei losse bestanden op je cd.

Of ze moeten weer iets hebben uitgevonden waar ik niet van op de hoogte ben.

qoute

Geplaatst door Tanja1968
Correct me if i'm wrong, maar als op de cd alleen 1 iso bestand staat, dan gaat het niet werken hoor.

Van een iso bestand kun je volgens mij niet booten.

Heb je deze cd zo zelf gemaakt? Lijkt me dat je de iso op je harde schijf moet zetten en dan een image van die iso moet branden. Dan krijg je allerlei losse bestanden op je cd.

Of ze moeten weer iets hebben uitgevonden waar ik niet van op de hoogte ben.

ik heb hem gekregen van iemand, maar die had er zelf geen verstand van ook :o

maar ik pak hem dan inderdaad eerst wel even uit, en dan opnieuw proberen

thnx

heb hem inmiddels uitgepakt. maar dan krijg je bij de uitgepakte bestanden weer van die boekjes ( die je vaak ziet bij iso bestanden en rar bestanden)

moet ik dit dan ook weer verder uitpakken of is dat niet nodig

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan