Windows XP Menu Start, alles ok?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Donnie D

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2005
Even een vraagje. Via Menu Start kan je ook in Mijn Documenten komen. Als ik Mijn Documenten open, krijg je normaal gesproken aan de zijkant Bestands- en Maptaken te zien. Nu staat er bij mij aan de zijkant Muziektaken, en rechtsonder de muzieknoot.
(die je normaal gesproken dus alleen bij de map Mijn muziek ziet) En zo zijn er nog wel meer mappen die zeg maar “verkeerd” worden weergegeven.

Nou heb ik mijn computer een tijdje terug weg gebracht voor onderhoud. Daar zeiden ze dat er iets niet helemaal goed was met mijn Menu Start.
Iets met de registers ofzo. (Beetje jammer dat ze dan weer niet naar willen kijken en het maar zo laten...)

B.v. nog iets wazigs, de cd’s die ik heb gekopieerd vanuit Media Player staan er ineens dubbel in, ze horen alleen in C:\Documents and Settings\Gebruiker\Mijn documenten\Mijn Muziek te staan, maar ze staan nu ook ineens in C:\Documents and Settings\Gebruiker\Menu Start.

Kan ik hier iets aan veranderen? Dat alles weer “normaal” staat zoals het hoort? Weet zelf weinig van registers namelijk.

Alvast bedankt.

P.S. Verder niet heel belangrijk ofzo, maar ik wil gewoon weten wat er dan niet goed is met het Menu Start.

hallo donnie d

Verwijder de cd,s uit C:\Documents and Settings\Gebruiker\Menu Start.
Of veplaats ze naar mijn documenten , en verwijder je de dubbele .

Misschien dat dan de map mijn documenten ook weer normaal is ,je weet maar nooit :D

Hee free_roelie, dat is het gekke... Ik heb al eens gekeken onder C:\Documents and Settings\Gebruiker\Menu start, om die cd's te verwijderen, maar ze staan er niet bij! Als ik verborgen bestanden en mappen weergeven aanvink, ook nog niet. En volgens Media Player staan ze daar toch echt in opgeslagen... Dus ik kan het niet echt verklaren... Idee?

Hier een voorbeeld via screenshot.

Bijlagen

• screenshot documents and settings gebruiker.png
    screenshot documents and settings gebruiker.png
    86,7 KB · Weergaven: 39
Iemand die verstand heeft van registers in Windows,
en een idee hoe je dit op kan lossen?

De enigste oplossing zou zijn Windows opnieuw installeren? :(
Hoopte dat er een of ander programma'tje voor was, om het op te sporen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan