Windows XP naam

Status
Niet open voor verdere reacties.

pimmie89

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2005
Hallo allemaal,

Ik heb een cdrom gekregen van een vriend van mij waar windows xp SP2 opstaat en had eerst windows xp SP1 en dacht ik installeer deze, maar wat blijkt bij de installatie hoef ik helemaal niks in te voeren geen naam geen productcode of netwerk instellingen of iets maar nu staat toch bij systeem eigenschappen de naam van het bedrijf en wil graag me eigen naam neer zetten. Ik heb gelezen dat het kan en het werkte toen ook maar nu weet ik het niet meer en kan de site ook niet meer vinden ervan.

Weet iemand hoe ik dat moet doen.

Met vriendelijke groet,

Pim Hendriks

Ik heb het volgende gevonden maar ik weet niet zeker of het datgene is wat je zoekt, dus wacht op meerdere reacties, onderneem nog niets!

Naam van eigenaar veranderen
Stel u koopt een gebruikte PC en u wilt de naam van de verkopende partij uit het systeem verwijderen en uw eigen naam en bedrijfsnaam opnemen. Dat doet u als volgt:

1. Open de Windows Register-editor via Start >> Uitvoeren, typ regedit en klik op OK.
2. Klik in de Register-editor in het linkervenster op HKEY_LOCAL_MACHINE >> SOFTWARE >> Microsoft >> Windows NT >> CurrentVersion. In het rechter deelvenster ziet u nu de waarden RegisteredOwner en RegisteredOrganisation staan met rechts de huidige gegevens.
3. Dubbelklik op RegisteredOwner en wijzig de gebruikersnaam.
4. Dubbelklik op RegisteredOrganisation en wijzig de bedrijfsnaam.
5. Sluit de Register-editor via het kruisje rechtsboven.
6. Herstart de PC. De gebruikersnaam en bedrijfsnaam zijn gewijzigd.

Bron.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan