Windows XP niet geregistreerd binnen 30 dagen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eninaej

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 jul 2006
Berichten
2
Op mijn laptop wilde ik een legale versie van Windows XP home edition zette, maar blijkbaar is dit al te vaak gedaan en is de code dus niet meer juist. Ik wil nu XP eraf en Win 98 erop zetten aangezien ik daar wel een goede cd van heb.
Dit lukt me echter niet omdat XP er dan eerst vanaf moet, maar dat deze verlopen is kom ik er alleen maar in via de veilige modus en dan kom ik eigenlijk niet verder. Ik heb ook maar partitie.

Kan iemand mij verder helpen?

Gr. Jeanine
 
Heb je een orginele winxp cd met licentie nummer die niet geaccepteerd wordt dus je kunt deze niet meer aanmelden.
Neem dan contact met microsoft op hier kunnenze zorgen dat die wel geaccepteerd word.
 
Heb ik geprobeerd, maar dat geven ze me niet. De cd hoort bij een andere laptop die ik niet meer heb. Heb alleen nog de registratie code. Ik ben er wel zeker van dat die klopt. Ik wil dus de verlopen XP versie verwijderen om er vervolgens 98 op te zetten en dat lukt me niet
 
Laatst bewerkt:
Ja dat kan dus niet die had je bij de laptop moeten leveren want dat is een oem versie alleen geschikt voor de pc waar die op geinstalleerd is.
Dus gewoon even een nieuwe versie aan schaffen maar waarom win98 deze word niet meer ondersteund met updates door microsoft zou er maar even goed over nadenken voor dat je die installeerd.
Wil je toch win98 dan zul je op moeten starten met een win98 opstartdiskette partitie's verwijderen en nieuwe aanmoeten maken want je hebt nu vermoedelijk ntfs
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan