Windows xp noraal opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

remeria

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2008
Windows xp normaal opstarten

Hallo

Ik heb windows 7 en beta versie geinstaleerd deze werkte goed nu hebik deze er af geooid door middel van hd formarteren. deze windows start een progamma op dat ik kan kiezen welk progamma ik wou.Nu windows 7 er af is wil ik graag dat deze weer weg hebben.heb al geprobeert via eigenschappen bij boot.ini te wijzigen en dan op te slaan als ik hem had gewijzigt had. Hoe kan ik dit op lossen? Windows 7 in op zich een mooi progamma beter dan Vista dit is mijn mening dan hey

Laatst bewerkt:
Probeer dit eens :

Deze Computer rechts klikken > Eigenschappen > = Systeemeigenschappen > Geavanceerd > Opstart- en herstelinstellingen > Systeem starten > maak daar een keuze.

het stomme daar van is dat daar niks veder staat dan alleen mijn xp installatie

Probeer dit eens :

Deze Computer rechts klikken > Eigenschappen > = Systeemeigenschappen > Geavanceerd > Opstart- en herstelinstellingen > Systeem starten > maak daar een keuze.

Vinkje bij Lijst met besturingssystemen weghalen ?

Dat levert ook niks op. Het lijkt of windows 7 een progamma er voor zet,zeg maar, want zo ziet mij boot.ini er uit

[boot loader]
timeout=0
default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS
[operating systems]
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Professional" /NOEXECUTE=OPTIN /FASTDETECT

het is gelukt bedankd want er stonden daar twee optie;s heb de windows 7 verwijdert en het werkt weer normaal.
Bedankt en goede jaarswisseling

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan